  • 1. Data: 2012-04-30 16:52:19
    Temat: 78S05 i L05
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy stabilizatory 78Sxx i 78Lxx będą pracowały w ujemnych temperaturach? z
    pdfie pisze, że od 0 stopni...

  • 2. Data: 2012-04-30 17:22:56
    Temat: Re: 78S05 i L05
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    > czy stabilizatory 78Sxx i 78Lxx będą pracowały w ujemnych temperaturach?
    > z pdfie pisze, że od 0 stopni...

    Musialbys wystawic je na -20 -30 stopni zeby je zmrozic do 0 stopni.

  • 3. Data: 2012-04-30 17:26:02
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Ktoś wie gdzie mogą mieć te stabilizatory w wersji na ujemne
    temperatury?

  • 4. Data: 2012-04-30 17:31:29
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Musialbys wystawic je na -20 -30 stopni zeby je zmrozic do 0 stopni.

    ale jak włączę zimny zimą na dworze?

  • 5. Data: 2012-04-30 17:35:38
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    > czy Ktoś wie gdzie mogą mieć te stabilizatory w wersji na ujemne
    > temperatury?

    Masz zamiar wystawic je bezposrednio na mroz bez obudowy ?

    Jesli tak to i tak ciezko bedzie je zmrozic do 0 stopni bo same jako
    takie wytwarzaja dosyc duzo ciepla. A w obudowie to raczej bym sie nie
    martwil chyba ze masz zamiar w arktyce je stosowac albo w gorach
    wystawione na porywy zimego wiatru.

  • 6. Data: 2012-04-30 17:36:40
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    > ale jak włączę zimny zimą na dworze?

    Jesli nie bedzie zawilgocony to nie bedzie problemu.

  • 7. Data: 2012-04-30 17:41:14
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie żartuj sobie ze mnie, mam układ, wystaiwam na 5 dni na dwór zimą
    przy -30 po czym włączam i... co?

  • 8. Data: 2012-04-30 17:42:57
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    > nie żartuj sobie ze mnie, mam układ, wystaiwam na 5 dni na dwór zimą
    > przy -30 po czym włączam i... co?

    I zastanowil bym sie nad reszta elementow bo sam LM to da rade wstac
    nawet przy -40.

  • 9. Data: 2012-04-30 17:44:39
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-04-30 17:42, Kasa przyjmie pisze:

    > I zastanowil bym sie nad reszta elementow bo sam LM to da rade wstac
    > nawet przy -40.

    http://www.fairchildsemi.com/ds/LM/LM7805.pdf

    LM7805CT ?4% TO-220 (Single Gauge) -40°C to +125°C

  • 10. Data: 2012-04-30 17:55:10
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > http://www.fairchildsemi.com/ds/LM/LM7805.pdf

    a widzisz, to zupełnie odwrotnie niż w ST
    tam C na końcu oznacza, że 0-70...

    dzięki, a możesz mi jeszcze namierzyć 78l05 i 78l10 na ujemne temperatury?
    czy jeśli dobrze szukałem to końcówka AB?