  • 1. Data: 2015-03-08 18:45:27
    Temat: 78L05 i ATtiny2313
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    czy zasilając taki układ z 12V, stabilizator się ugotuje?
    jeśli tak to jak minimalnymi wymiarami wygenerowac z 12 -> 5V?

  • 2. Data: 2015-03-08 20:03:24
    Temat: Re: 78L05 i ATtiny2313
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    widział Ktoś gdzieś info o poborze prądu przez AVRy?
    w pdfie piszą jakieś głupoty - 1,8V -> 20uA...

  • 3. Data: 2015-03-08 21:48:39
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2015-03-08 o 20:03, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > widział Ktoś gdzieś info o poborze prądu przez AVRy?
    > w pdfie piszą jakieś głupoty - 1,8V -> 20uA...

    Na stronie 178 karty katalogowej ATtiny2313 masz wszystko podane jak na
    tacy. Od strony 181 masz wykresy jakie chcesz.
    Nie rozumiem po co dupę zawracasz? Czytać nie umiesz?

  • 4. Data: 2015-03-09 00:14:38
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    patrzyłem na spis treści i nie zauważyłem,
    do jakiej prędkości można pogonić przy wewnętrznym taktowaniu tego procka?

    jedna instrukcja wykonuje się w jendym takcie?

  • 5. Data: 2015-03-09 12:33:50
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2015-03-09 o 00:14, Ministerstwo Propagandy pisze:

    > patrzyłem na spis treści i nie zauważyłem,
    > do jakiej prędkości można pogonić przy wewnętrznym taktowaniu tego procka?
    >
    > jedna instrukcja wykonuje się w jendym takcie?

    U nas spółdzielnia powoli szuka ludzi do renowacji trawników na wiosnę,
    nie chciałbyś spróbować? Może przypadkiem swoje powołanie odkryjesz...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 6. Data: 2015-03-09 15:07:28