  • 41. Data: 2014-08-05 16:55:46
    Temat: Re: 74LS14
    Od: l...@g...com

    użytkownik taki.jeden napisał:

    > TTL LS - 74LS
    >
    > To obecnie najczęściej spotykana, udoskonalona wersja 74 (z diodami Schottky-ego) o
    obniżonym poborze mocy. Charakteryzuje się czasem propagacji ok. 9ns i poborem mocy
    ok. 2mW na bramkę.

    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2295636.html

    Wiemy, wiemy.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Logic_family

  • 42. Data: 2014-08-05 18:13:54
    Od: JK <j...@i...pl>

    > Ale jak u niego PiS zdiagnozowałeś? Nigdy o tej partii nic nie mówił,
    > ani żadnej innej oprócz PO. Jakaś obsesja? ;)

    Bo to jest tak, że jak kogoś bolą mięśnie, ogólnie źle się czuje, ma
    gorączkę, katar, i.t.d. to diagnozuje się u niego grypę.
    Kto o tym nie wie jest głąbem... Grzegorzu.

    JK

  • 43. Data: 2014-08-05 19:42:07
    Od: Jawi <t...@p...com>

    > Nikt nie traktuje twoich pytań poważnie. Za często robisz sobie jaja.
    Że co? Jakie jaja?
    On jest niedojrzały emocjonalnie z natury, tak już ma.
    To dzieciak, albo jeśli dorosły to, zapewne chory na jakaś odmianę
    schizofrenii paranoidalnej.

  • 44. Data: 2014-08-05 19:52:36
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > jest już trzech kozaków
    > adam wysocki
    > zbych
    > robert zemła
    > mandziejewicz się jeszcze nie określił...

    a ja ??

  • 45. Data: 2014-08-05 21:01:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jawi,

    Tuesday, August 5, 2014, 7:42:07 PM, you wrote:

    > Że co? Jakie jaja?
    > On jest niedojrzały emocjonalnie z natury, tak już ma.
    > To dzieciak,

    Wszystko wskazuje, że nie. Chyba, że to syna Karola...

    > albo jeśli dorosły to, zapewne chory na jakaś odmianę
    > schizofrenii paranoidalnej.

    Aż tak daleko bym nie szedł.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 46. Data: 2014-08-06 15:52:37
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    chciałbym, żeby europejscy komandosi ustosunkowali się do niniejszego
    problemu:
    bo jak na razie jesteście w grupie, po-capy...

  • 47. Data: 2014-08-06 16:26:48
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-08-06 15:52, feldmarszałek tusk pisze:
    > chciałbym, żeby europejscy komandosi ustosunkowali się do niniejszego
    > problemu:

    Nie wiem jak komandosi, ale mój stosunek do tego jest taki sam jak
    stosunek do stosunku po stosunku.

    --
    Irokez

  • 48. Data: 2014-08-06 16:29:28
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    bo nie użyłeś szarego mydła... po-capie...

  • 49. Data: 2014-08-06 20:39:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello feldmarszałek,

    Wednesday, August 6, 2014, 3:52:37 PM, you wrote:

    > chciałbym, żeby europejscy komandosi ustosunkowali się do niniejszego
    > problemu:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2825817.html

    Nudny jesteś...

    > bo jak na razie jesteście w grupie, po-capy...

    strasznie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 50. Data: 2014-08-07 23:24:59
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Wed, 06 Aug 2014 15:52:37 +0200, feldmarszałek tusk napisał(a):

    > chciałbym, żeby europejscy komandosi ustosunkowali się do niniejszego
    > problemu:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2825817.html
    > bo jak na razie jesteście w grupie, po-capy...

    ziew...

    --
    jg