  • 1. Data: 2014-08-03 13:47:10
    Temat: 74LS14
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    do jakiej częstotliwości pracuje ten scalak?

  • 2. Data: 2014-08-03 14:24:26
    Temat: Re: 74LS14
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 03 Aug 2014 13:47:10 +0200, feldmarszałek tusk napisał(a):

    > do jakiej częstotliwości pracuje ten scalak?

    Od zera do PO.

  • 3. Data: 2014-08-03 14:47:38
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-08-03 o 14:24, Jacek pisze:

    > Od zera do PO.

    W jego przypadku od zera do w PISdu.

    --
    Czarek

  • 4. Data: 2014-08-03 17:51:30
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    pedofilów nie pytałem... NIkt nie wie?

  • 5. Data: 2014-08-03 18:09:47
    Od: "taki.jeden" <e...@t...pl>

    Użytkownik "feldmarszałek tusk" <N...@g...pl> napisał w wiadomości
    > pedofilów nie pytałem... NIkt nie wie?

    naucz się w końcu pytać googla

    TTL LS - 74LS
    To obecnie najczęściej spotykana, udoskonalona wersja 74 (z diodami Schottky-ego) o
    obniżonym poborze mocy. Charakteryzuje się czasem propagacji ok. 9ns i poborem mocy
    ok. 2mW na bramkę.

  • 6. Data: 2014-08-03 18:49:13
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-08-03 18:09, taki.jeden pisze:

> [...]
    obniżonym poborze mocy. Charakteryzuje się czasem propagacji ok. 9ns i poborem mocy

    Brawo geniuszu. Ty jako jedyny na tej grupie wiesz takie rzeczy i w
    dodatku z dobroci serca chcesz się tą wiedzą podzielić. Może jak cię ten
    troll parę razy wyzwie od kurew i pedałów to serduszko ci stwardnieje.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 7. Data: 2014-08-03 19:09:11
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    noooooo...

  • 8. Data: 2014-08-03 20:36:25
    Od: "taki.jeden" <e...@t...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2014-08-03 18:09, taki.jeden pisze:
    > dodatku z dobroci serca chcesz się tą wiedzą podzielić. Może jak cię ten
    > troll parę razy wyzwie od kurew i pedałów to serduszko ci stwardnieje.

    mój drogi Mario :)
    serduszko jako takie nie twardnieje -
    co najwyżej może zostać schowane/osłonięte/wyłaczone

    Nie bardzo też rozumiem czemu maiłbym się przejmować
    ewentualnymi wyzwiskami , które mnie nie dotyczą ?

    Jednak doceniam Twą troske o moje samopoczucie
    i dziękuję za ostrzeżenia :)

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-08-03 22:09:12
    Od: Robert Zemła <m...@g...com>

    W dniu 2014-08-03 18:49, Mario pisze:
    > Brawo geniuszu. Ty jako jedyny na tej grupie wiesz takie rzeczy i w
    > dodatku z dobroci serca chcesz się tą wiedzą podzielić. Może jak cię ten
    > troll parę razy wyzwie od kurew i pedałów to serduszko ci stwardnieje.

    A ja tak nieśmiało zaproponował bym zlot grupowy. Podobno w Siedlcach
    przy Paderewskiego jest fajna knajpka...

  • 10. Data: 2014-08-04 02:46:20
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > A ja tak nieśmiało zaproponował bym zlot grupowy. Podobno w Siedlcach
    > przy Paderewskiego jest fajna knajpka...

    no już lepszego wątku na to nie mogłeś znaleźć, prawda ?

    A poza tym - kuśwa, gdzie ?? To może w Łodzi, bo to bardziej centralnie :)