  • 1. Data: 2010-03-27 15:59:40
    Temat: 720p na Xvid
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Czy da się przekodować materiał 720p (z YOU TUBE)
    do pliku AVI w jakimś rozsądnym i szerokokompatybilnym
    koderze?
    Mam teraz gołe AVI 720p i potrzebuję je skonmpresować
    tak aby mogłobyć np. osadzane w prezentacjach Power Paint.
    Kompresja np. VirtualDub'em przy zastosowaniu kodera XVid
    rozsypuje się ... obraz wyświetla się jako ukośna zbieranina
    lini.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 2. Data: 2010-03-27 16:05:48
    Temat: Re: 720p na Xvid
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    gołe AVI tzn. plik video bez kompresji.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 3. Data: 2010-03-27 18:16:40
    Od: Alias Awatar <a...@a...eu>

    Tomy M. pisze:
> [...]
    > Mam teraz gołe AVI 720p i potrzebuję je skonmpresować
    > tak aby mogłobyć np. osadzane w prezentacjach Power Paint.

    Point

    > Kompresja np. VirtualDub'em przy zastosowaniu kodera XVid
    > rozsypuje się ... obraz wyświetla się jako ukośna zbieranina
    > lini.

    Spróbuj pobrać film jako mp4

    AA

  • 4. Data: 2010-03-27 21:50:39
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "Alias Awatar" <a...@a...eu> napisał w wiadomości

    > Spróbuj pobrać film jako mp4

    Od tego zacząłem, następnie rozkomprsowałem i teraz
    chcę ten AVI skompresować bo ma 8GB. (kilka minut video)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 5. Data: 2010-03-27 23:33:03
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał:

> [...]
    > Kompresja np. VirtualDub'em przy zastosowaniu kodera XVid
    > rozsypuje się ... obraz wyświetla się jako ukośna zbieranina

    A jaką ma rozdzielczość poziomą (pikseli w linii)?
    Bo takie zjawisko (ukośne linie) może wystepować w Xvid, gdy wielkość
    ta nie jest wielokrotnością 16 (ZTCP).

    Krystian