  • 61. Data: 2010-01-05 14:55:49
    Temat: Re: 71 proc. warszawiaków popiera buspasy. Będą kolejne
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Grejon" <g...@g...pl> wrote in message
    news:hhvg2e$h6j$1@inews.gazeta.pl...

    > Po co budować drogi w centrum, jak można sporo ruchu z centrum wywalić na
    > obwodnicę?

    Bo wiekszosc ludzi dojezdza do pracy/szkoly/na zakupy do centrum, nie na
    obwodnice.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 62. Data: 2010-01-05 15:20:35
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    kamil pisze:

    > Bo wiekszosc ludzi dojezdza do pracy/szkoly/na zakupy do centrum, nie na
    > obwodnice.

    Ale i tak zostają ci, którzy przez centrum tylko przejeżdżają. Zresztą
    jak ktoś na zakupy przyjeżdża do centrum to go za ChRL do KM nie
    nakłonisz...

    > Pozdrawiam
    > Kamil

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 63. Data: 2010-01-05 15:32:04
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Ale i tak zostają ci, którzy przez centrum tylko przejeżdżają. Zresztą jak
    > ktoś na zakupy przyjeżdża do centrum to go za ChRL do KM nie nakłonisz...

    Najwiekszy problem to sa 1-2 godziny rano i wieczorem, kiedy wszyscy dopracy
    czy szkoly jada i z niej wracaja. To ze ktos sobie przed spaniem zakupy w
    Tesco robi, to juz akurat niewielkie zmartwienie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 64. Data: 2010-01-05 15:36:27
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    kamil pisze:

    > Najwiekszy problem to sa 1-2 godziny rano i wieczorem, kiedy wszyscy
    > dopracy czy szkoly jada i z niej wracaja. To ze ktos sobie przed spaniem
    > zakupy w Tesco robi, to juz akurat niewielkie zmartwienie.

    Wiem, ale IMO lepiej by było nie 1-2 godziny, a 0,5-1 godziny. A to
    można osiągnąć m.in. przez wywalenie tranzytu na zewnątrz i poprawienie
    komunikacji z "peryferiami".

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 65. Data: 2010-01-05 15:39:42
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Wiem, ale IMO lepiej by było nie 1-2 godziny, a 0,5-1 godziny. A to można
    > osiągnąć m.in. przez wywalenie tranzytu na zewnątrz i poprawienie
    > komunikacji z "peryferiami".

    Nie wiem, jak wygladaja obwodnice Warszawy, wiec moze faktycznie tutaj tez
    jest problem.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 66. Data: 2010-01-05 15:42:40
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    kamil pisze:

    > Nie wiem, jak wygladaja obwodnice Warszawy, wiec moze faktycznie tutaj
    > tez jest problem.

    Krótko mówiąc - nie ma ich.

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 67. Data: 2010-01-05 15:51:04
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-05, Grejon <g...@g...pl> wrote:

    > Wiem, ale IMO lepiej by było nie 1-2 godziny, a 0,5-1 godziny. A to
    > można osiągnąć m.in. przez wywalenie tranzytu na zewnątrz i poprawienie
    > komunikacji z "peryferiami".

    Oraz poprawienie komunikacji pomiędzy pozostałymi dzielnicami.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 68. Data: 2010-01-05 19:10:53
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    > Bzdury.

    Nie.

    --
    pzdr, Eli

  • 69. Data: 2010-01-06 11:47:05
    Od: Jacekj <j...@o...pl>

    Grzenio napisał(a):
    > w sumie, to ja do roboty chodzę piechotką więc nie mam zdania ale...
    > grzenio

    Wnioskując z dyskusji buspas działa znakomicie - zniechęca do jazdy
    własnym samochodem.

    JJ

  • 70. Data: 2010-01-07 12:17:19
    Od: PH <s...@w...pl>

    eManitou pisze:
    > Użytkownik "ksoniek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Pomijając meandry akademickiego postrzegania świata autorzy nie napisali
    > nic o metodzie pozyskania próby więc dywagacje n a ten temat są jak
    > wróżenie z fusów zamkniętych w torebkę ekspresową. Czy wybrali 250
    > przechodniów i 250 kierowców stojących w korku ? Czy wśród kierowców
    > byli ci co stoją na TŁ czy np. tacy jak ja dla których buspas na TŁ w
    > istotny sposób odkorkował Wał Miedzeszyński w okolicy rzeczonej TŁ tym
    > samym skracając drogę do domu o 10 minut i jakie były proporcje dla obu
> [...]

    Przecież napisali, że "reprezentatywna". To o czym piszesz to nawet chba
    z definicji: próba niereprezentatywna.

    --
    PH