  • 71. Data: 2010-01-07 13:47:21
    Temat: Re: 71 proc. warszawiaków popiera buspasy. Będą kolejne
    Od: mAro <w...@g...com>

    On Jan 4, 11:05 am, "Grzenio" <g...@a...pl> wrote:
    > w sumie, to ja do roboty chodz piechotk wi c nie mam zdania ale...
    > grzenio

    Dokładnie :)
    Ale cóż, nie każdy sobie może na to pozwolić. Większość jednak uważa,
    że ich kariera toczy się dobrym torem jeżeli mają prace w korporacji
    na domaniewskiej, autko służbowe, mieszkanie z 30 letnim kredytem w
    Wawrze, na Białołęce, Wilanowie, Zaciszu...., zakupy tylko w Almie i
    PiP to "robie to co trzeba i nie zgadzam się na kompromisy dla
    hołoty".

    Ale tacy też są potrzebni, ktoś na nas musi pracować :)