  • 51. Data: 2010-01-05 13:02:45
    Temat: Re: 71 proc. warszawiaków popiera buspasy. Będą kolejne
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    > wiadomości news:hhv8mt$2e5e$1@news2.ipartners.pl...

    > Wyznania kierowców może i są tg, ale już wrażenia pasażerów
    > zdecydowanioe ntg.

    Pasażerom osobówek też dziękujemy za opinie?

  • 52. Data: 2010-01-05 13:13:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> napisał w wiadomości

    > Brief: "Samochod nie tylko zza kolka." :P

    A gdzie wyczytałeś, że chodzi o wrażenia o samochodzie?

  • 53. Data: 2010-01-05 13:14:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:

    > Pasażerom osobówek też dziękujemy za opinie?

    O jeżdżeniu MPK, PKS i PKP?
    Zdecydowanie.

  • 54. Data: 2010-01-05 14:07:00
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    > wiadomości news:

    > O jeżdżeniu MPK, PKS i PKP?
    > Zdecydowanie.

    A pasażerom osobówek o jeżdżeniu osobowymi?

  • 55. Data: 2010-01-05 14:08:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:

    > A pasażerom osobówek o jeżdżeniu osobowymi?

    Jeśli clou dotyczy samochodów, a nie komunikacji jako takiej, to nie widzę
    przeciwskazań.

  • 56. Data: 2010-01-05 14:11:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > Badania zostały zlecone przez instytucję mającą interes w rozbudowywaniu
    > buspasów...

    Czas spojrzec prawdzie w oczy - samochodow przybywa, mieszkancow miast tez,
    a drog w centrum nie ma juz gdzie budowac. Naprawde czasem do centrum mozna
    dojechac autobusem, korona z glowy nikomu nie spadnie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 57. Data: 2010-01-05 14:29:03
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:hhv88j$2drj$1@news2.ipartners.pl...

    > Ja zaś proponuję zapobieganie alkoholizmowi oraz przyczynom wypadków.
    > A wśród tych ostatnich najważniejsze są dobre drogi :)

    A to akurat IMHO nieprawda, bo jeszcze ważniejsi są dobrzy kierowcy - a tych
    akurat w Polsce jak na lekarstwo. Ale nie ciągnę tego tematu. ;)

    --
    pzdr, Eli

  • 58. Data: 2010-01-05 14:43:27
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-05, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Czas spojrzec prawdzie w oczy - samochodow przybywa, mieszkancow miast tez,
    > a drog w centrum nie ma juz gdzie budowac. Naprawde czasem do centrum mozna
    > dojechac autobusem, korona z glowy nikomu nie spadnie.

    Nie tylko w centrum planują zrobić buspasy. Ja osobiście do centrum wolę
    jeździć komunikacją i taksówkami.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 59. Data: 2010-01-05 14:47:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Eli" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    > wiadomości news:hhv88j$2drj$1@news2.ipartners.pl...

    > A to akurat IMHO nieprawda

    Bzdury.

  • 60. Data: 2010-01-05 14:50:05
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    kamil pisze:

    > Czas spojrzec prawdzie w oczy - samochodow przybywa, mieszkancow miast
    > tez, a drog w centrum nie ma juz gdzie budowac. Naprawde czasem do
    > centrum mozna dojechac autobusem, korona z glowy nikomu nie spadnie.

    Po co budować drogi w centrum, jak można sporo ruchu z centrum wywalić
    na obwodnicę?

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi