  • Data: 2014-12-31 16:47:40
    Temat: Re: 7 lat gwaracji z KIA a używany samochód
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek wydumał(a) w news:m7togq$dui$1@node2.news.atman.pl :
    > Z ciekawości - możesz uchylić rąbka tajemnicy - ciekawy jestem czego się
    > po swoim accordzie z 2000 roku jeszcze spodziewać - plan jest taki, że
    > albo go dojeżdzę, albo oddam żonie (sam myślałem o jakimś civicu s-type) -
    > jej powinno pójść szybciej:P Więc taka widza jest dla mnie cenna.

    Accord z tego rocznika jest...rzadkim bywalcem ASO. Być może chodzi o to, że
    to dość stara konstrukcja ale bardzo chwalona za niewielkie usterki. Solidny
    wyrób...głównie dlatego, że ASO do tanich nie nalezy wieć pojazdy powyżej 10
    lat raczej nie często można spotkac na warsztacie. Na Twoim miejscu (jesli
    wiesz co już w nim porobiłeś) trzymałbym go az do "smierci"...bo za kasę
    uzyskaną ze sprzedaży, nic lepszego nie kupisz w tej "bryle" :)

    --
    Michael________(TM)