-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
Subject: Re: 600 pln na prepaid Orange - co z tym zrobic
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <507e6957$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<5081800f$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@a...home>
<5081a3df$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<5081f30c$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>
<k5to3p$d61$1@node1.news.atman.pl>
<50828ac9$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
<k617is$rqi$1@node2.news.atman.pl>
<qtwd4hc1fz5u$.1dw79uuqndam2$.dlg@40tude.net>
<k62uqq$u30$1@node2.news.atman.pl>
Date: Tue, 23 Oct 2012 01:57:26 +0200
Lines: 25
Message-ID: <5085dd6f$0$1318$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.19.214.54
X-Trace: 1350950255 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1318 83.19.214.54:1702
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1037364
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 22 Oct 2012 10:06:47 +0200, Tomek napisał(a):
> To przeczytaj jeszcze raz pierwszy cytat, o jakich utratach środków z końcem
> okresu ważności połączeń płacze tutaj niejaki Chris94. Od kilku dni wpiera, że
> utrata po 5 dniach funkcjonuje dopiero od roku albo dwóch, a ja wspomniałem, że
> co najmniej od 5.
Po pierwsze:
Klient środki z konta tracił nie po 5 dniach, lecz natychmiast po
upływie terminu ważności połączeń wychodzących. Natomiast po 5 dniach
klient definitywnie tracił możliwość ODZYSKANIA tych środków.
Po drugie:
Nawet gdyby "Gwarancja zwrotu" funkcjonowała nie od pięciu czy ośmiu
lat, lecz od samego początku istnienia Idei, to i tak nie miałoby to
żadnego wpływu na istotę problemu, o którym dyskutujemy w tym wątku!
"Gwarancja zwrotu" w żaden sposób nie zwalniała klienta od regularnego
doładowywania konta, klient to konto musiał regularnie doładowywać bez
względu na to, czy "Gwarancja zwrotu" obowiązywała, czy nie!
A jeśli konta nie doładował, to swoje środki tracił, również bez względu
na to, czy "Gwarancja zwrotu" obowiązywała, czy nie!
--
Krzysztof
(dawniej używający nicka 'Chris')
Najnowsze wątki z tej grupy
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
- doładowania 5zł
- nawigacyjna dokładność latawca
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=