eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm600 pln na prepaid Orange - co z tym zrobicRe: 600 pln na prepaid Orange - co z tym zrobic
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Subject: Re: 600 pln na prepaid Orange - co z tym zrobic
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <507e6957$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <5081800f$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@a...home>
    <5081a3df$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <5081f30c$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>
    <k5to3p$d61$1@node1.news.atman.pl>
    <50828ac9$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
    <k617is$rqi$1@node2.news.atman.pl>
    <qtwd4hc1fz5u$.1dw79uuqndam2$.dlg@40tude.net>
    <k62uqq$u30$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Tue, 23 Oct 2012 01:57:26 +0200
    Lines: 25
    Message-ID: <5085dd6f$0$1318$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.19.214.54
    X-Trace: 1350950255 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1318 83.19.214.54:1702
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1037364
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 22 Oct 2012 10:06:47 +0200, Tomek napisał(a):

    > To przeczytaj jeszcze raz pierwszy cytat, o jakich utratach środków z końcem
    > okresu ważności połączeń płacze tutaj niejaki Chris94. Od kilku dni wpiera, że
    > utrata po 5 dniach funkcjonuje dopiero od roku albo dwóch, a ja wspomniałem, że
    > co najmniej od 5.

    Po pierwsze:
    Klient środki z konta tracił nie po 5 dniach, lecz natychmiast po
    upływie terminu ważności połączeń wychodzących. Natomiast po 5 dniach
    klient definitywnie tracił możliwość ODZYSKANIA tych środków.

    Po drugie:
    Nawet gdyby "Gwarancja zwrotu" funkcjonowała nie od pięciu czy ośmiu
    lat, lecz od samego początku istnienia Idei, to i tak nie miałoby to
    żadnego wpływu na istotę problemu, o którym dyskutujemy w tym wątku!
    "Gwarancja zwrotu" w żaden sposób nie zwalniała klienta od regularnego
    doładowywania konta, klient to konto musiał regularnie doładowywać bez
    względu na to, czy "Gwarancja zwrotu" obowiązywała, czy nie!
    A jeśli konta nie doładował, to swoje środki tracił, również bez względu
    na to, czy "Gwarancja zwrotu" obowiązywała, czy nie!

    --
    Krzysztof
    (dawniej używający nicka 'Chris')

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: