-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
Subject: Re: 600 pln na prepaid Orange - co z tym zrobic
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <507e6957$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<5081800f$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@a...home>
<5081a3df$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<5081f30c$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>
<k5to3p$d61$1@node1.news.atman.pl>
<50828ac9$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
<k617is$rqi$1@node2.news.atman.pl>
<qtwd4hc1fz5u$.1dw79uuqndam2$.dlg@40tude.net>
<k62uqq$u30$1@node2.news.atman.pl>
Date: Tue, 23 Oct 2012 01:57:26 +0200
Lines: 25
Message-ID: <5085dd6f$0$1318$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.19.214.54
X-Trace: 1350950255 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1318 83.19.214.54:1702
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1037364
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 22 Oct 2012 10:06:47 +0200, Tomek napisał(a):
> To przeczytaj jeszcze raz pierwszy cytat, o jakich utratach środków z końcem
> okresu ważności połączeń płacze tutaj niejaki Chris94. Od kilku dni wpiera, że
> utrata po 5 dniach funkcjonuje dopiero od roku albo dwóch, a ja wspomniałem, że
> co najmniej od 5.
Po pierwsze:
Klient środki z konta tracił nie po 5 dniach, lecz natychmiast po
upływie terminu ważności połączeń wychodzących. Natomiast po 5 dniach
klient definitywnie tracił możliwość ODZYSKANIA tych środków.
Po drugie:
Nawet gdyby "Gwarancja zwrotu" funkcjonowała nie od pięciu czy ośmiu
lat, lecz od samego początku istnienia Idei, to i tak nie miałoby to
żadnego wpływu na istotę problemu, o którym dyskutujemy w tym wątku!
"Gwarancja zwrotu" w żaden sposób nie zwalniała klienta od regularnego
doładowywania konta, klient to konto musiał regularnie doładowywać bez
względu na to, czy "Gwarancja zwrotu" obowiązywała, czy nie!
A jeśli konta nie doładował, to swoje środki tracił, również bez względu
na to, czy "Gwarancja zwrotu" obowiązywała, czy nie!
--
Krzysztof
(dawniej używający nicka 'Chris')
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)
- 2025-01-14 CFM (airflow) AMD Wraitha
- 2025-01-14 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2025-01-13 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- 2025-01-14 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-14 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2025-01-14 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2025-01-14 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-14 Kraków => Kierownik ds. Kluczowych Klientów (transport morski i lotn
- 2025-01-14 Błonie => IT System Administrator <=
- 2025-01-14 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2025-01-14 Kraków => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-14 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-01-14 Gorzów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi