  • 21. Data: 2009-03-26 07:38:10
    Temat: Re: 60 min za 29 gr w Tik Taku....
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    perszing pisze:

    > No niezle dostajecie w tym biurze po garach, ze juz Wam tak po glowach
    > bije.
    >
    > Radze oprocz zmiany tiktaka na plaja, zmienic tez prace na inna. Szkoda
    > zdrowia.
    >
    > p.
    tylko kto takiego przyjmie :)
    az

  • 22. Data: 2009-03-26 07:41:26
    Od: jg <j...@f...pl>

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 00:12:56 +0100, silesiac napisał(a):

    > Ty, weź mnie zabij, ja nie kumam z tym magnetofonem ;-))))

    chyba chodzi o to, ze obok klawisza play byl klawisz pause... mialem
    szpulowca...

    --
    jg

  • 23. Data: 2009-03-26 07:53:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 25 Mar 2009 23:09:12 +0100, ...J... napisał(a):

    > Gosciu w Playu to sa tylko dzieciaki i dresy...wiec mi to nie grozi....

    Ach, właśnie do mnie idzie starterek... i niedawno kupiłem auto -- z
    alusami! ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 24. Data: 2009-03-26 08:35:34
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "jg" <j...@f...pl> napisał w wiadomości

    > chyba chodzi o to, ze obok klawisza play byl klawisz pause... mialem
    > szpulowca...
    >
    > --
    > jg

    A... dzięki.\ w sumie na debila wychodzę heh...
    sil

  • 25. Data: 2009-03-26 08:55:59
    Od: "...J..." <j...@....net>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message

    > Użytkownik "...J..." <j...@....net> napisał w wiadomości
    >>
    > Ale powazni ludzie
    >>

    > Elyta??????? A "elycie" nie przystoi mieć tanio. Elyta lubi prestiż. A
    > "prestiż to Łoryndż"
    >
    > wiatrak

    Ty widac pryszcz jestes....Wiec co tu z Toba gadac....

  • 26. Data: 2009-03-26 08:58:39
    Od: "...J..." <j...@....net>

    "Tomek" <a...@n...pl> wrote in message news:gqfba6$7ih$2@news3.onet...

    > a po czym gościu, wyciągnąłeś taki głupawy wniosek
    > az

    Bylem w szkole po corke..ma 10 lat....u niej w klasie 90% ma juz Play
    Fresh....U starszej 14-tp letniej tez juz polowa albo sie przenosi albo
    planuje....populacja pryszczatych, dzieciarni w Play gdyby zrobic statystyke
    zapewne wynosi 90%....Bo nikt powazny z powodu oszczednosci paru groszy nie
    przenosi numeru...Takie migracje sa tylko wsrod dzieciarni....

  • 27. Data: 2009-03-26 09:04:08
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    zastanawia mnie najazd na ludzi korzystających z oferty Play Fresh
    czy jest w tym coś złego że zamiast płacić 50 gr za minutę płacę 29?? ale
    nie tutaj to się od razu robi raban albo wyzywa od pryszczatych którzy za
    parę groszy zmieniają sięć - to nie jest parę groszy bo w skali roku to sa
    konkretne oszczędności. Tak samo jak konkretnymi osczędnościami dla osób
    dzwoniących często na stacjonarne będzie prezentowana wyżej oferta TT

  • 28. Data: 2009-03-26 09:17:48
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > statystyke zapewne wynosi 90%....Bo nikt powazny z powodu oszczednosci
    > paru groszy nie przenosi numeru...Takie migracje sa tylko wsrod

    Patrz pan, takie małe, a mądrzejsze od niejednego dorosłego. Może dorośli
    nie sprzedali im jeszcze swoich kompleksów, urojeń, lęków?

    tl

  • 29. Data: 2009-03-26 09:22:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ms" <m...@m...com> napisał w wiadomości
    > Bida, bylo chyba 99groszy za godzine. Czy nie moga zrobic prostej
    > zasady, bez kalendarzykow, doladowywnia, wykupwyania, zamawania i
    > pamietania o comiesiecznym uzupelnieniu uslugi. Konkretne proste
    > zasady a nie kombinacje..

    Biznes polega na tym zeby zarobic, a nie na tym zeby obnizyc cene
    do granic oplacalnosci :-)

    > obudza sie na swieta za rok jak z taktaka odejdzie polowa
    > klientow

    Albo i nie, bo konkurencja nie oferuje godziny za grosze :-)

    J.

  • 30. Data: 2009-03-26 09:25:57
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    ...J... pisze:

> [...]
    > zapewne wynosi 90%....Bo nikt powazny z powodu oszczednosci paru groszy nie
    > przenosi numeru...Takie migracje sa tylko wsrod dzieciarni....

    oj chyba sie zatrzymałeś na poziomie córki :) szkoda rozmowy z kimś takim
    az