    Date: Sun, 19 Dec 2021 01:25:14 +0100
    Subject: Re: 6 lat za kierownicą bez uprawnień
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: nadir <n...@h...org>

    W dniu 19.12.2021 o 00:40, ii pisze:

    > Można podobnie jak piechtochodem, rowerem albo hulajnogą. Zakładają
    > jednak, że ludzi kształci się w szkołach powszechnych i kształci się ich
    > w sposób właściwy to kończąc szkołę posiadają oni adekwatne
    > umiejętności, których nie potrzeba już potwierdzać. Ogarniasz czy trzeba
    > powtórzyć?

    Od kiedy to samo ukończenie szkoły upoważnia do poruszania się rowerem
    czy hulajnogą? Trzeba mieć albo ukończone 18 lat, albo zdany egzamin na
    kartę rowerową. To że Policja przymyka na to oczy to oddzielna sprawa.
    Może przez 6 lat przymykali oko na wyczyny Kraśki?

    > No i właśnie póki nikt mu nie zakazał to jeździł. Przestał jak sąd
    > zakazał. Masz to w artykule. Czytać nie umiesz?

    A Ty jesteś pewien, że umiesz? Na samym początku, pogrubionymi literami:
    "Piotr Kraśko (50 l.), jak podaje "Super Express", został skazany przez
    Sąd Rejonowy w Łomży za prowadzenie samochodu bez prawa jazdy. Mimo
    cofnięcia uprawnień Kraśko od 6 lat prezenter zasiadał za kierownicą."

    Sąd wyrok przyklepał mu teraz, a uprawnienia stracił w/g artykułu 6 lat
    temu.

    Ogarniasz czy trzeba powtórzyć?

    > Jakie znowu prawko. Ja mówię o prawie do prowadzenia, które domyślnie
    > jest zabrane ludziom przez fakt, że trzeba uzyskać uprawnienia.

    Na tej samej zasadzie masz prawo do zabijania. Idź i walcz.

    > Ty się martw że Ty niczego nie rozumiesz.

    Tu akurat jestem spokojny, a że Tobie nie podoba się mój czy innych
    punkt widzenia, to mi akurat wisi.

    > Toć od początku mówię, że posiadanie prawka nie jest potrzebne.
    > Natomiast twierdzę, że potrzebna jest umiejętność prowadzenia pojazdów
    > osobistych. Że umiejętność tę należy nabywać w szkołach powszechnych bo
    > jest podstawowa. Ile razy trzeba Ci to napisać byś zrozumiał?

    To żeś sobie ubzdurał, że jest podstawowa i kilka razy powtórzysz wcale
    nie zmieni faktu, że umiejętność prowadzenia pojazdów nie jest niezbędna
    do życia. Na razie to jest przywilej, a jak Ci się to nie podoba, to nie
    mój problem.