  • 1. Data: 2011-10-28 12:26:34
    Temat: 5x100 - co oprócz subaru?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Z jakiego auta będą pasować felgi do subaru - potrzebuję stalowe 15" na
    zimówki a felgi "do subaru" będą pewnie dużo drożze niż felgi np. "do fiata"

    Lukasz

  • 2. Data: 2011-10-28 12:30:20
    Temat: Re: 5x100 - co oprócz subaru?
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:j8e012$e2s$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Z jakiego auta będą pasować felgi do subaru - potrzebuję stalowe 15" na
    > zimówki a felgi "do subaru" będą pewnie dużo drożze niż felgi np. "do

    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=5x1
    00

    oczywiście pozostają jeszcze tak nieistotne detale jak średnica otworu
    centrującego i ET felgi, ale kto by sie tym przejmował;-)
    pzdr
    Piotr

  • 3. Data: 2011-10-28 12:54:26
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

> [...]
    > Z jakiego auta będą pasować felgi do subaru - potrzebuję stalowe 15" na
    > zimówki a felgi "do subaru" będą pewnie dużo drożze niż felgi np. "do

    Wypadałoby chociaż podać model (silnik, rocznik) tego Subaru.
    W ramach tego samego modelu mogą być zalecane rózne felgi.
    Felga ma więcej parametrów niż rozstaw śrub i średnica.

  • 4. Data: 2011-10-28 14:24:36
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    > Z jakiego auta będą pasować felgi do subaru - potrzebuję stalowe 15" na
    > zimówki a felgi "do subaru" będą pewnie dużo drożze niż felgi np. "do

    5x100 ET38 15'' pod opony 195/65/r15. Typowe parametry dla golfa 4 i jego
    klonów: leon, toledo, octavia, a3.

  • 5. Data: 2011-10-28 14:31:35
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > W ramach tego samego modelu mogą być zalecane rózne felgi.
    > Felga ma więcej parametrów niż rozstaw śrub i średnica.

    no fakt, widzisz mało się na tym znam, wiem że w środku oczko może być za
    małe albo za duże i że wchodzą za bardzo w głąb :)
    Pacjent to Impreza kombi GT '96
    aha! auto na tych felgach nie musi super pięknie wyglądać, nie jest to auto
    reprezentacyjne :)

    Lukasz

  • 6. Data: 2011-10-28 14:32:59
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:j8e6pj$59t$1@inews.gazeta.pl...

    > 5x100 ET38 15'' pod opony 195/65/r15. Typowe parametry dla golfa 4 i jego
    > klonów: leon, toledo, octavia, a3.

    oooo, w takim razie przetestuję koło z octavii ojca - bo moja nowsza (II) i
    rozstaw inny

    Lukasz

  • 7. Data: 2011-10-28 14:48:02
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:j8e7e4$7b5$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > wiadomości news:j8e6pj$59t$1@inews.gazeta.pl...

    > oooo, w takim razie przetestuję koło z octavii ojca - bo moja nowsza (II)

    Przy okazji kojarzy mi się jakoś, że chyba corolla e12 ma felgi o podobnych
    parametrach.
    Poza tym: http://www.opony.com/felgi-stalowe - wyszukiwarka

  • 8. Data: 2011-10-28 17:12:13
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 28 Paź, 14:32, "Lukasz" <l...@b...net.pl>
    wrote:

    > oooo, w takim razie przetestuję koło z octavii ojca - bo moja nowsza (II) i
> [...]

    bo octavia II (jezeli o niej mowisz, bo tak zrozumialem) ma rozstaw
    5x112 czyli podobnie jak passat od B5 wzwyz, audi a4 b5 i dalej, audi
    a6.... itd.

    Pozdrawiam,
    Emil.

    GG: 5767314
    http://tablica.pl/oferta/peugeot-206-serwisowany-zar
    ejestrowany-zadbany-IDjkS9.html
    http://tablica.pl/oferta/sony-cdx-f7700-radio-samoch
    odowe-najwyzszy-model-IDoKZl.html

  • 9. Data: 2011-10-28 18:12:53
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 28 Oct 2011 14:31:35 +0200, Lukasz
    <l...@b...net.pl> wrote:

    > Pacjent to Impreza kombi GT '96
    > aha! auto na tych felgach nie musi super pięknie wyglądać, nie jest to auto
    > reprezentacyjne :)

    A jaki hamulec?

    r.
    _____________

  • 10. Data: 2011-10-28 19:21:59
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-10-28 17:12, koziel pisze:
    > bo octavia II (jezeli o niej mowisz, bo tak zrozumialem) ma rozstaw
    > 5x112 czyli podobnie jak passat od B5 wzwyz, audi a4 b5 i dalej, audi
    > a6.... itd.

    Audi 100 c4 ;)

    --
    venioo