  • 151. Data: 2020-05-08 06:59:34
    Temat: Re: 5G co daje Kowalskiemu?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Jeśli ktoś twierdzi że coś wie na 100% a tak naprawdę tylko 70% to
    > jest KŁAMCĄ ;-)

    A kto tak twierdzi?
    Poproszę o zródło danych?

    > Patrz skuteczność testów genetycznych na koronawirusa.

    Acha, czyli jak ci prognoza pogody mowi ze jest 70% na deszcz a nie pada
    to czujesz sie oszukany?
    To pewnie jakis syndrom ofiary... losu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 152. Data: 2020-05-08 07:22:04
    Od: k...@g...com

    On Saturday, April 25, 2020 at 12:06:36 PM UTC-7, z wrote:
    > Czyli dalej wyimaginowane korzyści są w miastach gdzie już spokojnie
    > wystarcza 4G a po za miastami nic obywatel nie zyska.
    >
    > DO DUPY Z TAKĄ NOWOCZESNOŚCIĄ
    >
    > Co na to Komisja Europejska? ;-)

    Wydaje mi się że, tak jak ktoś tu odpowiedział, chodzi zwyczajnie o podwyższenie
    pojemności sieci, która powoli zacznie się zapychać streamingiem video.

    Z drugiej strony media karmią nas kompletnym pierdololo o pralkach w sieci komórkowej
    (kto będzie za to płacił, administrował dostępem, jaka jest funkcjonalność tych
    pralek? Moja LG działa po WiFi i to nie ma wielkiego sensu), o zdalnym
    przeprowadzaniu operacji w szpitalach (tak k...wa, Hindus będzie operował przez sieć
    komórkową... czy ktoś przy zdrowych zmysłach mógł pisać takie idiotyzmy? Przecież
    takie możliwości teoretycznie już są i raczej by to robili przez kabel/szkło a nie
    jakiekolwiek fale radiowe bez gwarantowanego pasma).
    Pozostają auta ale znowu - taka Tesla ma już ogromny zbiór aut "online" i wszystko
    chodzi po 4G/3G.

    Pamiętacie 3G i wielką propagandę, jak to będziemy mieć video-calle? Już wtedy
    upierałem się że to nie wypali. I nie wypaliło, ile razy przez te 16 lat dzwoniłeś z
    video NATYWNIE przez 3G/4G? Ja zero. Realnym zastosowaniem 3G było właśnie
    zwiększenie pojemności i jako-tako sensowny dostęp do internetu.

    P.

  • 153. Data: 2020-05-08 11:59:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Pozostają auta ale znowu - taka Tesla ma już ogromny zbiór aut
    > "online" i wszystko chodzi po 4G/3G.

    To mnie troche rozbawiło...
    Mowisz ze juz teraz jest OGROMNA grupa aut potrzebujacych kontaktu i
    jeżeli rozwoj motoryzacji poszedłby w strone coraz wiekszej ilosci aut
    autonomicznych to nijak nie wpłynełoby to na potrzeby sieci?
    Zart?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 154. Data: 2020-05-08 17:17:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A dlaczego?

    -----

  • 155. Data: 2020-05-08 17:19:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dziękuję za zwrócenie mi uwagi, że budziki mózgu nie mają, a mimo to podtrzymanie
    tematu

    -----

  • 156. Data: 2020-05-08 17:20:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Znowu Ci psa nie sprzedali?
    I za miliony cierpisz?

    -----

  • 157. Data: 2020-05-08 21:56:08
    Od: z <...@...pl>

    Jeśli jakiś biurokrata mówi że nie szkodzi, zarządza wprowadzenie 5G i
    oczekuje skutków za 2 lata a przy okazji podnosi drastycznie normy
    bezpieczeństwa to jest KŁAMCĄ.

    No chyba że założymy że jest kompletnym idiotą i nie miał w szkole
    fizyki i biologii.

    Prognozy pogody to tylko sugestie. każdy o tym wie.

    Natomiast twierdzenie że 5G nie szkodzi bez wnikliwych badań to KŁAMSTWO.

  • 159. Data: 2020-05-09 18:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

> [...]
    >
    > Prognozy pogody to tylko sugestie. każdy o tym wie.
    >
    > Natomiast twierdzenie że 5G nie szkodzi bez wnikliwych badań to

    5 postów wczesniej rozmowa zeszła z tematu 5G i weszła na szkodliwośc
    cukru, chemii etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 158. Data: 2020-05-09 18:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Dziękuję za zwrócenie mi uwagi, że budziki mózgu nie mają, a mimo to
    > podtrzymanie tematu

    Musisz sie teraz wytłumaczyc:
    - jestes ynteligentem ktory do teraz podejrzewał ze budziki maja mozgi i
    w jakis dziwny sposób powyzsza rozmowa dała ci do zrozumienia ze jest
    inaczej?
    - mowiac budziki, miałes na mysli mnie, Budzika i zszedłes z rozmowa na
    zenujacy poziom inwektyw?

    Jezeli wybierasz opcje a to rzeczywiscie kiepsko z twoim mozgiem, jezeli
    b to wypierdalaj.

  • 160. Data: 2020-05-13 18:45:25
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 4 May 2020 10:21:25 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >Już chyba nikt nie utrzymał dopłat (były przyznane na rok, a po roku
    >urząd nie dał ich ponownie), więc jest darmowy (tak samo jak darmowy
    >jest w abonamencie, czyli darmowe pakiety gigabajtów w Unii zależne od
    >ceny posiadanych abonamentów/pakietów nolimit itp.).
    Przespałem tą informację - widzę że zmiana była na początku 2020 r. a
    po zmianie już nie byłem poza .pl :)
    Dzięki za wiadomość!

    WAM
    --