  • 141. Data: 2020-05-06 13:22:41
    Temat: Re: 5G co daje Kowalskiemu?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-05-06 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Naprawde jest tak ze twojemu mozgowi szkodzi telefon komórkowy?
    > Kazdy czy tylko twój? Dlaczego? W jaki sposób odczuwasz problemy z
    > działaniem własnego mozgu? Jakie poczyniłes kroki aby przeciwdziałać tym
    > uszkodzeniom?

    W to, że coś szkodzi jemu mózgowi, to akurat jestem w stanie uwierzyć.
    Problemy odczuwamy tu wszyscy.

    --
    Liwiusz

  • 142. Data: 2020-05-06 16:49:24
    Od: z <...@...pl>

    Tak samo zabija mnie SMOG analogowy ;-).
    Nawet w radiu straszą mnie 3 razy dziennie że umrę ;-)

  • 143. Data: 2020-05-06 18:59:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Tak samo zabija mnie SMOG analogowy ;-).
    > Nawet w radiu straszą mnie 3 razy dziennie że umrę ;-)

    Myslisz ze kłamia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 144. Data: 2020-05-06 20:00:06
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-05-02 08:56, Trybun wrote:

    > Tylko że to nic nie ma do spółdzielni mieszkaniowej. Władza w kraju ma
    > nadzór nad rozdziałem/podziałem częstotliwości radiowych, jednak robi to
    > źle i niesprawiedliwie dla Obywatela. Tak że zapytałbym kim czy czym
    > jest ta "władza"?

    Więcej pieniędzy ma sypnąć?

  • 145. Data: 2020-05-06 20:37:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-05-06 o 18:59, Budzik pisze:

    > Myslisz ze kłamia?

    Myślisz że umrę na SMOOOOOOGGGGG a nie na nadmiar cukru czy chemii w
    szynce? ;-)

    On i tego nie wiedzą czyli KŁAMIĄ ;-)

  • 146. Data: 2020-05-06 22:59:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Myślisz że umrę na SMOOOOOOGGGGG a nie na nadmiar cukru czy chemii w
    > szynce? ;-)
    >
    > On i tego nie wiedzą czyli KŁAMIĄ ;-)

    Klamaliby jakby mowili ze wiedza.
    Ale fakt, ze przed tym tez przestrzegaja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 147. Data: 2020-05-07 18:53:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jesteś fantastycznym kandydatem do spółkowania w karbie państwa.

    -----
    > Z ekonomicznego punktu widzenia anteny jak najbardziej powinny siać za granicę, aby
    zarabiać na przypadkowym roamingu (pod
    > pretekstem udostępniania sieci swoim abonentom, którzy znaleźli się w zagranicznym
    rejonie przygranicznym).

  • 148. Data: 2020-05-07 18:57:37
    Od: z <...@...pl>

    Nie wiedzą na co umrę a wybierają sobie wygodny czynnik do straszenia.

    Stop Hybrid. Go JTD ;-)

  • 149. Data: 2020-05-07 20:59:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Nie wiedzą na co umrę a wybierają sobie wygodny czynnik do straszenia.
    >
    > Stop Hybrid. Go JTD ;-)

    Nie za bardzo rozumiem wydzwiek twojej wypowiedzi.
    Oskarzasz ICH, konstatujesz rzeczywistosc czy moze odkryłes znaczenie
    słowa "prawdopodobienstwo"?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 150. Data: 2020-05-07 21:38:32

    Jeśli ktoś twierdzi że coś wie na 100% a tak naprawdę tylko 70% to jest
    KŁAMCĄ ;-)

    Patrz skuteczność testów genetycznych na koronawirusa.