  • Data: 2020-04-29 09:58:02
    Temat: Re: 5G co daje Kowalskiemu?
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.04.2020 o 13:23, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ale jak - za darmo ?
    >
    > Bo ogolnie to jak widac - wladza wygospodarowala troche pasma, i
    > sprzedala operatorom, zeby mogli zadowolic obywateli.

    Niekoniecznie, choć telefon i dostęp do niego to powinno leżeć w gestii
    tfu - państwa, w ramach płaconych przez Obywatela podatków.

    Władza nie jest właścicielem niczego, gospodaruje dobrem ogólnym i
    podobno ma być po to aby to właśnie ona sprawiedliwie zadowalała
    obywateli, wszystkich obywateli a nie jakiś "operator".

    > Tylko z czego obywatel bedzie bardziej zadowolony - 5G, 1G, czy
    > wiekszej emerytury ? :-)

    Zaraz, to ty twierdzisz że klika dopłaca do wypracowanych emerytur?

    > Ale zle glosowal, wiec teraz "nie mamy pana plaszcza i co pan nam
    > zrobi" :-)
    >
    > J.

    A więc trzeba wybierać a nie głosować, na potencjalnie mniejsze zło.
    Tylko że bez prawa głosu na NIE Obywatel i tak zawsze będzie na łasce
    tego ścierwa zwanego władzą.  "demokracja", qrwa jego mać.