    Subject: Re: 5G co daje Kowalskiemu?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: z <...@...pl>
    Date: Tue, 28 Apr 2020 16:08:14 +0200

    W dniu 2020-04-28 o 14:57, kk pisze:
    > Ja nie mam problemu 5G, ale rozumiem dlaczego coś takiego powstaje, w
    > czym może być dla kogoś użyteczne.

    Gdyby nie zmieniano tak drastycznie norma bezpieczeństwa też mogło by
    mnie to nie interesować.

    Ja mieszkam w bloku gdzie teraz śpię, pracuję ciągle przebywam.

    Wiesz ile tu jest sieci wifi? 23!

    Od 2 lat medycy nie potrafią zdiagnozować moich duszności i bólów w
    klatce piersiowej.

    Gdyby mnie było stać to przeprowadziłbym się na wieś dla testu.

    Tak... to nie będzie dowód że mi smog elektroniczny szkodzi.

    Tak samo nie ma dowodu że mi 5g NIE ZASZKODZI