  • Data: 2020-04-28 14:57:54
    Temat: Re: 5G co daje Kowalskiemu?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-04-28 11:05, z wrote:
    > W dniu 2020-04-27 o 19:03, kk pisze:
    > Gdyby istniał jakiś motor rozwoju sieci lokalnych to by nie
    >
    > TRZEBA BYŁO? Komu TRZEBA? Komu BYŁO? Użytkownikom?

    Komu KOMU?

    > Wytłumacz swoją potrzebę 5G. Co Ci do tej pory nie działa?
    > Jakie masz problemy życiowe?

    Ja nie mam problemu 5G, ale rozumiem dlaczego coś takiego powstaje, w
    czym może być dla kogoś użyteczne.

    > Ja mam takie:
    > - BT dramat.

    W ogóle nie widzę sensu utrzymywania BT. No i też jest już bliska
    perspektywa zastąpienia go przez WiFi. Tzn bliska jak bliska, jesteśmy
    na etapie micro USB, przed USB C, a daleko jest powszechne ładowanie
    bezprzewodowe.

    > - wifi dużo do dopracowania

    Np?

    > - win10 ciągle w fazie beta

    Te systemy zanikną tak jak zaniknęły na smartfonach. Będzie otwarta
    platforma uruchomieniowa. Już dawno tak powinno się stać.

    > - Android strasznie zabagniony reklamami

    Jak się korzysta z darmowych programów to jak ma być inaczej. Internet
    jest zabagniony reklamami z tego samego powodu.

    > - Smartfony ZA DUŻE. Nie da się tego mobil nie używać.

    Żeby mobilnie używać to za małe są. Za duże są by nosić w kieszeni. Tzn
    jakieś tam są 4,7' ale jakoś inne ich parametry mi nie wystarczają.

    > I to jest jedyny uzasadniony merytorycznie argument o 5G. wydoić od nas
    > więcej pieniędzy za szybszy nie potrzebny nikomu transfer

    Na razie chodzi o to by uzależnić. Wydoić jak się uda. Nigdy całkiem nie
    uda się bo ktośtam będzie miał te DECTy.

    > SZACH MAT;-)

    Klocki lego.