  • Data: 2023-09-15 17:40:53
    Temat: Re: 5G
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    Arnold Ziffel w
    news:4eb78f4e-12f9-470a-a6e7-0589748b4053@hootervill
    e.invalid
    [..............]
    > A Huawei umie nagrywać automatycznie każdą rozmowę bez klikania
    > nagrywania za każdym razem?

    umie. W ustawieniach: albo wszystko ma nagrywac, albo mozna wybrac tylko
    okresl. numery do automat. nagrywania (dziwna opcja... :).
    Dziala w zasadzie w pkt, (oczywiscie) uzywam, ale mam WYLaczone automat.
    nagrywanie, bo nie chce nagrywac np. rodziny,czy znajomych. Po prostu, gdy
    tego potrzebuje, przyciskiem (pojawia sie w panelu polaczenia) wlaczam
    nagrywanie. Przyzwyczailem sie.
    Dla mnie ma wiec ta app jednak mala niedorobke, bo powinna byc opcja tego
    rodzaju: nagrywaj automatycznie, ale za wyjatkiem tych oto numerow (i tutaj
    z ks. telef. wybieram wyjatki rodzinne i znajomosciowe, i na stale
    wklepuje). Ale takiej mozliwosci nie ma.
    O tyle lepszy byl slynny/doskonaly ACR, ktory niestety teraz nie ma w ogole
    dostepu (z powodu google) do ks. telef. Co to daje? Nagranie jakiejkolwiek
    rozmowy jest podpisane tylko numerem tel. Czyli: masz w ks. jakis urzad,
    rozmawiasz, nagrywasz, ale nagranie podpisane jest tylko nr. tel., a nie
    nazwa urzedu wzieta z ks. tel., bo nie wezmie nazwy, czyli potem trudno w
    lesie nagran poznac z kim to bylo.

    > Nie powiadamia drugiej strony np. pikaniem
    > o nagrywaniu?

    oczywiscie, ze nie.