  • Data: 2010-05-11 17:49:06
    Temat: Re: 51mln zl za kilometr?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Maj, 17:39, pwz <p...@o...eu> wrote:
> [...]
    dowe-autostrady-a4...

    > Technologia nie jest tu istotna. Teren nie jest istotny. Nie decyduje
    > też o tym rynek (podaż-popyt). Wiesz, co decyduje? Zapotrzebowanie
    > polityczne. Trzeba np. zrobić autostradę z A do Z (Euro 2012!),
    > pochwalić się przed wyborami itp. -> robimy z dnia na dzień, wszystko
    > jedno za jaką cenę, bo to przecież i tak publiczne pieniądze (nie moje =
    > niczyje). Byle zrobić. Firmy robiące drogi dobrze o tym wiedzą...
    > pwz

    To jest teoria spiskowa, ja wiem ze dla biurokraty nie ma gornej
    granicy i ceny w budzetowce sa swiatem alternatywnym. Ciekawi mnie czy
    to sie daje normalnie uzasadnić. Np. przez porownanie z jakaś
    inwestycją "prywatną" bo ja wiem. Budowa parkingu przy hipermarkecie
    za 20mln zl za 500m czy coś...

    --
    Lukasz Sczygiel