  • Data: 2010-06-22 20:11:19
    Temat: Re: 512 MiB + 1 GiB?
    Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    co za bzdury tutaj wypisujecie ludziska ...

    > Czy jeżeli w notebooku mam 512 MiB to moge włożyć kość 1 GiB czt też kości
    muszą być identycznego rozmiaru?

    musi byc identyczna i kompatybilna z twoja ktora obecnie urzywasz
    dobrze by bylo gdyby miala takie same parametry (czyt. mhz)

    > Czy nie ma problemu z dobieraniem się do pamięci notebooka, z rozkręcaniem?
    nie rozumiem pytania ....

    aby wymienic pamiec musisz rozkrecac
    chyba ze masz te nowe pamieci na USB :> ale watpie ....

    pozdro