  • Data: 2010-12-26 21:13:38
    Temat: Re: 500W
    Od: Mateusz <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik BartekK napisał:

    > Sprawdz czy masz włączone w biosie enhanced speedstep (dla c2d) lub
    > cool&quiet (dla amd), czy masz w systemie operacyjnym odpowiednio
    > ustawione zarządzanie energią (dla windowsa - wbrew nazwie - "minimalne
    > zarządzanie energią" dopiero pozwala prawidłowo zwalniać procesorowi w
    > idle).

    Podpowiedziales mi, dzieki, juz powlaczalem odpowiednie profile w
    systemach. Bo BIOS byl OK, natomiast systemy szly "pelna para" teraz AMD
    sie ochlodzil z 45 do 35 stopni (i mniejsza czestotliwosc pokazuje
    CPU-Z), podobnie C2D, en sie nei ochodzil az tak, bo jedynie z 33 na 29
    stopni, ale czestotliwosc tez spada z 3ghz na 2ghz)