  • 21. Data: 2019-04-04 10:14:19
    Temat: Re: 500 elektrycznych samochodów od jutra w Warszawie
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-04-03 o 15:45, z pisze:

    > Jak dostaniesz pismo z kancelarii prawniczej do zapłaty parę tysi bo
    > kiedyś skorzystałeś z usługi ale coś poszło nie tak i masz zapłacić...

    Codziennie korzystam z rozmaitych usług i jakoś żyję :-)

  • 22. Data: 2019-04-13 10:45:58
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 3 Apr 2019 13:26:07 +0200, z <...@...pl> wrote:

    >U mnie w mieście Panek ale jak poczytałem opinie to nie dotknę kijem.
    >Wychodzi na to że łatając budżet polują na jeleni co da im się wmówić że
    >popsuli auto na 1000 zł.

    Korzystam z Panka, Traficara, 4Mobility. Wielu znajomych też. I
    jeszcze nikt nie został obciążony jakąkolwiek karą. Te "jelenie", jak
    ich nazwałeś musieli naprawdę nieźle nawywijać.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 23. Data: 2019-04-13 10:47:09
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 2 Apr 2019 12:21:55 -0700 (PDT), p...@g...com
    wrote:

    >Zobaczymy ile będzie w całości po 2 tygodniach ;-) nawet w Niemczech biorą fele jak
    ktoś w kiepskiej dzielnicy odstawi ;-)

    Jeden wygląda tak:
    https://elektrowoz.pl/transport/no-i-bec-pierwszy-wy
    padek-bmw-i3-innogy-go-w-warszawie-foto/?fbclid=IwAR
    2aIshGK0xz5dLZHDZn0HTHxcsZgSbc4qzDq1IystqrpWKQG5Nrtm
    VDkXg

    Długo nie pojeździł ;)

  • 24. Data: 2019-04-13 11:21:06
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 13.04.2019 o 10:47, j...@i...pl pisze:

> [...]
    padek-bmw-i3-innogy-go-w-warszawie-foto/?fbclid=IwAR
    2aIshGK0xz5dLZHDZn0HTHxcsZgSbc4qzDq1IystqrpWKQG5Nrtm

    i kolejnego brakuje do miliona... trzeba poprawić temat na 499;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl