  • 11. Data: 2019-04-03 14:43:10
    Temat: Re: 500 elektrycznych samochodów od jutra w Warszawie
    Od: p...@g...com

    Inngogy to corka/spolka RWE i nie najlepiej to wyglada

    Nicht zufriedenstellend verlief für Innogy das Geschäft in der abgelaufenen
    Berichtsperiode. Der Konzern schrieb rote Zahlen, der Verlust belief sich auf 653
    Mio. Euro. Innogy hatte Waren und Dienstleistungen im Wert von 35,1 Mrd. Euro
    umgesetzt. Neue Geschäftszahlen werden für den 30. April 2019 erwartet.

    i tak wlasciwie to juz ich nie ma :-)

    Den derzeitigen Minderheitsaktionären von Innogy hatte E.ON im Rahmen eines
    freiwilligen öffentlichen Übernahmeangebots den Kauf ihrer Aktien in bar angeboten.
    Für 9,4 Prozent der simmerechtigten Aktien wurde das Übernahmeangebot angenommen,
    dadurch wird der Gesamtanteil von E.ON an Innogy nach Vollzug der Transaktion auf
    86,2 Prozent steigen.[15]

    https://www.ariva.de/news/kolumnen/e-on-und-rwe-woll
    en-innogy-zerschlagen-7484478

    w tej sytuacji rozkrecanie takiej akcji bez (widoku na zyski w najblizszej
    perspektywie) jest co najmniej zastanawiajacy, logika mowi ze trzeba inwestowac w
    Niemczech gdzie diesle sa systematycznie wyganiane z miast zamiast liczyc na
    ekoentuzjazm Polakow :-)

  • 12. Data: 2019-04-03 14:50:41
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-04-03 o 13:52, J.F. pisze:
    > Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    li-500-elektrycznych-bmw-dla-warszawy-rusza.html

    > No wiesz - 500 samochodow po 150 tys, to 75 mln zl ... mld to jeszcze
    > nie sa, ale dlug jest.

    Kupując 500 szt. samochodów nie płaci się ceny detalicznej!

    > No to szybko zostana bez dochodow, za to z ratami.

    To już problem właściciela. W każdym razie nie mój :-)

  • 13. Data: 2019-04-03 14:59:52
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 03 Apr 2019 13:40:28 +0200, z wrote:

    > Tylko spisz protokół ze światkami

    Jak taki protokół wygląda? Nigdy o tym nie słyszałem.

    Mateusz

  • 14. Data: 2019-04-03 15:04:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

> [...]

    >Dienstleistungen im Wert von 35,1 Mrd. Euro umgesetzt. Neue
    >Geschäftszahlen werden für den 30. April 2019 erwartet.

    Korporacje miewaja dlugie zycie.

> [...]

    >mowi ze trzeba inwestowac w Niemczech gdzie diesle sa systematycznie
    >wyganiane z miast zamiast liczyc na ekoentuzjazm Polakow :-)

    Innogy nie ma warszawskiej sieci ?
    Moze bardziej liczy na sprzedaz pradu ... i przylaczy, jak sie zrobi
    moda na elektryki ...

    J.

  • 15. Data: 2019-04-03 15:07:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-04-03 o 13:36, T. pisze:
> [...]
    00_10218741602194899_7231485441852047360_o.jpg?_nc_c
    at=100&_nc_ht=scontent-frt3-1.xx&oh=5186fa0b0d8130f8
    495421c45cad0ebd&oe=5D4524FB

    >Tylko elektryczne. Przypadek? :-)

    Moze postawili gdzies w nocy, a o 6 rano przyjechala SM ... i tylko je
    zastala.

    Ale taki parking w stolicy i pusty ?
    Moze tylko dla uprawnionych ... i te inne sa uprawnione ...

    J.

  • 16. Data: 2019-04-03 15:45:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-03 o 14:50, Poldek pisze:

    > To już problem właściciela. W każdym razie nie mój :-)

    Jak dostaniesz pismo z kancelarii prawniczej do zapłaty parę tysi bo
    kiedyś skorzystałeś z usługi ale coś poszło nie tak i masz zapłacić...

  • 17. Data: 2019-04-03 16:29:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-04-03 o 15:07, J.F. pisze:
> [...]
    > zastala.
    >
    > Ale taki parking w stolicy i pusty ?
    > Moze tylko dla uprawnionych ... i te inne sa uprawnione ...

    GM pokazuje, że był tam przystanek. Teraz chyba nie ma.
    https://www.google.com/maps/@52.2419327,21.0125848,3
    a,90y,228.04h,71.02t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSgJMhOJI0O5
    7KIdlxbF85w!2e0!7i16384!8i8192

    Robert

  • 18. Data: 2019-04-03 16:57:42
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 03.04.2019 o 14:43, p...@g...com pisze:
> [...]
    Niemczech gdzie diesle sa systematycznie wyganiane z miast zamiast liczyc na

    Ty może byś się w końcu nauczył, żeby na polskich grupach pisać po polsku...
    To, że siedzisz ch.. wie gdzie nie znaczy, żeby co chwilę ctrl+c ctrl+v
    klepać z tekstem w lokalnym narzeczu.

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 19. Data: 2019-04-03 18:02:39
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > https://www.google.com/maps/@52.2419327,21.0125848,3
    a,90y,228.04h,71.02t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSgJMhOJI0O5

    Samochody elektryczne mają darmowe parkowanie. Tam jest parking miejski,
    płatny. Jeżeli nie zapłacone za parkowanie to SM daje mandaty/zakłada
    blokady - nie patrzy, czy samochód elektryczny, czy spalinowy. Gdzieś
    czytałem, że żeby mieć darmowe parkowanie nie wystarczy mieć samochód
    elektryczny, ale potrzebna jest jeszcze odpowiednia plakietka, czy coś.

  • 20. Data: 2019-04-03 18:31:22
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-03 07:39, p...@g...com wrote:
    > --Co mnie to obchodzi? Interesuje mnie, czy będzie samochód w pobliżu, gdy będę go
    chciał.

    > no zasadniczo bedzie tylko bez np kol czy lusterek :-)

    Czemu inne nie są?