  • Data: 2015-09-10 12:58:31
    Temat: Re: 50 tysięcy samochodów elektrycznych w Norwegii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1...@p...pl.inv
    alid...

    >Za co grzywny? Za równoważenie zużycia energii? Przecież prywatni
    >klienci płacą za energię!

    Teraz, ale jak tak elektrycznych samochodow przybedzie, to Maciek ma
    racje - wprowadzi sie kare i w nocy uwolni sie nie 7, a 10 GW do
    ladowania :-)

    >LEDy są droższe od sodowych a ich efektywność w zakresie budżetowym
    >wcale nie jest lepsza.

    Nie wiem czy masz u siebie, ale jakbys przyjechal kiedys do wrocka to
    zobacz np uliczke Igielna (przy Rynku).
    Tez sie smialem z tych "oszczednosci" - jak zamiast 100W lampy z
    150lm/W proponuje sie 50W z 50-80lm/W.
    Ale dobrze swieca te LEDy.
    Nie wiem - czy sodowka to ma ta wydajnosc bez wliczenia dlawika, czy
    reflektor w oprawie kiepski, czy kosz brudny ...

    >Światło lamp sodowych ma swoje zalety.
    Ma tez swoje wady. Na ulicy chyba gorsze - mniejsza rozroznialnosc
    szczegolow, pieszy w kolorowej kurtce w swietle LED jakos lepiej
    widoczny.

    Za to ladnie pasuje do cegly, nastroj sie tworzy :-)

    J.