  • 41. Data: 2014-01-01 17:57:31
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2014-01-01 17:23, Tomasz Pyra pisze:
    > Ten gość przy 2 promilach mógł całkiem nieźle prowadzić auto (jego skromnym
    > zdaniem).
    Szkoda, że inni nie mają już okazji podzielać tego zdania :(

  • 42. Data: 2014-01-01 17:58:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości grup

    > Nie wiem Kolego jak Tobie, ale mi się nie zdarza. W mojej rodzinie do tej
    > pory także się zdarzyło.
    >
    > Jeśli się zdarzy, to jestem za tym, żeby temu któremu się zdarzyło
    > uniemożliwiono poruszanie się pojazdami mechanicznymi do końca jego
    > nędznego żywota - niezależnie do tego kim będzie ów nieszczęśnik.
    >
    > Może powinieneś zadbać o to, żeby w Twojej rodzinie również się nie
    > zdarzało? W zasadzie wszelkie drastyczne reformy należy zacząć od
    > wprowadzenia ich u siebie.

    Mam takiego delikwenta w rodzinie, co proponujesz mu zrobić?

  • 43. Data: 2014-01-01 18:06:57
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 1 stycznia 2014 16:50:58 UTC+1 użytkownik Megrims napisał:

    > oprócz przyzwolenia społecznego są jeszcze ogromne
    >
    > wpływy do budżetu z akcyzy.
    >

    > Powinni zalegalizować maryche i obłożyć ją akcyzą.
    >
    > Jeszcze nikt nikogo nie zakatrupił siekierą po trawce.
    >
    > I po trawce zdaje się również lepiej/bezpieczniej się
    >
    > jeździ niż po wódzie. Podobno jadąc po trawce 40km/h
    >
    > ma się wrażenie jak by człowiek jechał 300km/h.
    >

    > Ale marychy nie zalegalizują, bo mafia za dużo straci.

    Masz rację że wpływy z akcyzy za alkohol są duże. Ale większe i to dużo od wpływów z
    akcyzy są wydatki państwa związane z tym że ludzie piją alkohol. Zginęło kilka osób.
    Nigdy nie zapłacą żadnego podatku, to wymierna strata dla budżetu. Jak mieli
    osierocili dzieci to państwo będzie na nie dawało pieniądze, wcale nie takie małe.
    Bandytę przez kilka kilkanaście lat trzeba będzie karmić i opierać w więzieniu, to
    tez sporo kosztuje. Wypadało by wprowadzić w takich sytuacjach dopuszczalność linczu.

  • 44. Data: 2014-01-01 18:15:47
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2014-01-01 17:58, Cavallino pisze:

    > Mam takiego delikwenta w rodzinie, co proponujesz mu zrobić?

    W trosce o jego rodzinę oraz o innych: 112/997 - jeśli nie poddaje się
    "łagodnej perswazji"...

  • 45. Data: 2014-01-01 18:17:50
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    ---------

    > BMW, 5 trupów, dzieciaki w ciężkim stanie, progi zwalniające i pewnie
    > ograniczenie do 30-40km/h, a tu naskrobał "z nieustalonych przyczyn" Debil.
    >
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Samochod-wjec
    hal-w-grupe-osob-5-osob-zginelo-na-miejscu,wid,16295
    725,wiadomosc.html?ticaid=111f1f

    Mam nadzieję że jadąca ze "sfoim menem" dziewczyna będzie odpowiadać za
    współudział...

  • 46. Data: 2014-01-01 18:24:04
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-01 18:06, k...@g...com pisze:

> [...]
    > przez kilka kilkanaście lat trzeba będzie karmić i opierać w
    > więzieniu, to tez sporo kosztuje. Wypadało by wprowadzić w takich

    Ten już nigdy nie ukradnie. To jest kara. A u nas niska szkodliwość
    społeczna.
    http://www.youtube.com/watch?v=d1gV6T-eIkI

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 47. Data: 2014-01-01 18:26:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ZIWK" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > W trosce o jego rodzinę oraz o innych: 112/997 - jeśli nie poddaje się
    > "łagodnej perswazji"...

    Znaczy tak ogólnie, czy jak go złapię że wsiada za kółko pod wpływem?
    Bo mieszka dobrych naście km ode mnie i nie mam w zwyczaju, ani czasu go
    śledzić.

  • 48. Data: 2014-01-01 18:30:18
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-01 18:17, ZIWK pisze:
    > Mam nadzieję że jadąca ze "sfoim menem" dziewczyna będzie odpowiadać za
    > współudział...

    Była niedawno dyskusja o tym na tvn24 że nie.

  • 49. Data: 2014-01-01 18:47:49
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-01 15:59, Tomasz Stiller pisze:
> [...]
    > otrzeźwienia delikwentowi przywalić wysoką grzywnę 20000+ i powiedzmy
    > 1000 godzin prac społecznych? Dlaczego nie?

    I co to zmieni.. ludzie i tak będą ginąć na drogach, nawet gdy na nich
    nie będzie żadnego pijaka.
    Tak, daj komuś karabin i miej do niego pretensje że kogoś zranił albo
    zabił. A już o zgrozo - zrobił to po pijanemu..,

  • 50. Data: 2014-01-01 18:52:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-01 16:50, Megrims pisze:

    > oprócz przyzwolenia społecznego

    Nie ma przyzwolenia społecznego - jest najwyżej niechęć wielu
    osób do zwracania komukolwiek uwagi, czy zgłaszania pijanych
    gdzie trzeba. Ot chowanie głowy w piasek - posiedzę cicho,
    co mnie to obchodzi. Zresztą w Polsce jest bardzo mało wypadków
    z powodu alkoholu, a zdecydowana większość z przekonania
    o bezkarności itd.

    > są jeszcze ogromne wpływy do budżetu z akcyzy.

    Jasne, kolejna teoria spiskowa..