  • 51. Data: 2014-01-01 18:52:36
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-01 16:08, Cavallino pisze:

    > Bo jest przyzwolenie społeczne żeby chlać i jechać.
    > Nawet na tej grupie co rusz ktoś postuluje, aby na coś takiego
    > zezwolić, jeśli wypiło się nieco mniej.

    Co to znaczy - jest przyzwolenie społeczne? To dla naszych władz ma
    jakieś znaczenie czy coś ma czy nie ma przyzwolenia?

    Druga sprawa, czy zastanawiałeś sie nad odwrotnymi skutkami ścigania
    tych którym sie zdarza prowadzić po kieliszku. Ilu ludzi zmarło bądź
    zostało kalekami ponieważ (niekoniecznie nawet) - sprawca był po
    kieliszku i bojąc się kary nie zatrzymał się, nie udzielił pierwszej
    pomocy, nie wezwał pogotowia. I może lepiej zamiast w idiotycznych
    nagonkach, polowaniach na czarownice skoncentrować się na prawdziwym źle
    która niesie śmierć - pojazdach mechanicznych. Dlaczego do ciężkiej
    cholery nie budujemy bezpiecznych dróg? Ludzi ginie na nich tyle co na
    wojnie, a nic sie nie robi aby temu zapobiec. Dlaczego pojazdy nie mają
    ograniczanej prędkości skoro ta prędkość stanowi zagrożenie zagrożenie
    dla zdrowia i życia ludzi? Tobie i innym nie uśmiecha się karać innych
    bo wsiedli do auta po kieliszku, a pewnie doskonale wiesz jaki procent
    wypadków powodują pijacy a jaki ci z tzw. ciężką nogą, trzeźwiuteńcy jak
    świnie ..

  • 52. Data: 2014-01-01 18:57:06
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    > BMW, 5 trupów, dzieciaki w ciężkim stanie, progi zwalniające i pewnie

    Rozwiązania są, ale każde z nich, ogranicza prawa każdego niewinnego
    członka społeczności, więc przyzwolenia niema. po takiej tragedii poziom
    przyzwolenia wzrasta, ale za parę dni, kiedy sami sięgniemy do
    kieliszka- wraca do normy. Tym ludziom życie uratowałby gadżet za 100zł
    - taki gps+gsm rejestrujący prędkość i informujący policje o drastycznym
    przekroczeniu prędkości. Niestety, tego jeszcze długo nie będzie. W tej
    dyskusji wspomniano o gwałtach. niema problemu aby w drastycznych
    przypadkach amputować co nieco. Zresztą tu nie o organ chodzi, tylko o
    psychikę. niechęć do przebywania w więzieniach wzrosłaby, gdyby tam
    odbywano pracę przymusową. jak nie chcesz do pracy, to karcer 2x1metr.

    ToMasz

    Ps
    moim zdaniem na lekcjach wychowania do życia w rodzinie , nauczyciele
    powinni informować przyszłe dziewczyny "pustaki", o konsekwencjach jakie
    je czekają, jeśli "dresiarz" będzie odsiadywał.

  • 53. Data: 2014-01-01 19:05:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-01 15:19, Uncle Pete pisze:

    > Zaraz się dowiesz z komentarzy, że winni są: zarządca drogi, który
    > czegoś nie dopilnował, piesi, który niewystarczająco uważali.

    Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nie ma dyskusji o faktycznych
    przyczynach wypadku (czyli przekonania o bezkarności, nagminnego
    łamania przepisów czy wręcz elementarnych zasad
    bezpieczeństwa/współżycia społecznego), a pozostanie nagonka na
    'jazdę po pijaku', która co prawdą mądrą nie jest, ale też nie
    jest w Polsce powszechną (co w zakresie wpływu na bezpieczeństwo
    stawia nas na doskonałej pozycje w całej EU). Teraz jest nagonka,
    pojawią się pewnie kolejne kontrole tylko do dmuchania, a reszta
    pozostanie po staremu, czyli wpływ na bezpieczeństwo nie zostanie
    odnotowany - jak się słupek poprawi to oczywiście będzie 'akcja'
    używana jako argument.

  • 54. Data: 2014-01-01 19:17:00
    Temat: 6 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: KrisTh <n...@w...pl>

    No więc jest 6 duszyczek.
    Dziecko walczy o życie.

    Czy nie powinni zakazać sprzedaży BMW w Polsce? Bo jak widać jest to
    zabójcza mieszanka.

  • 55. Data: 2014-01-01 19:19:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > Co to znaczy - jest przyzwolenie społeczne? To dla naszych władz ma jakieś
    > znaczenie czy coś ma czy nie ma przyzwolenia?

    A to władza w coś wjechała?

> [...]
    > kalekami ponieważ (niekoniecznie nawet) - sprawca był po kieliszku i bojąc
    > się kary nie zatrzymał się, nie udzielił pierwszej pomocy, nie wezwał

    Racja, powinniśmy ich nagradzać za zabijanie po pijaku.

  • 56. Data: 2014-01-01 19:20:04
    Temat: Re: 6 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "KrisTh" <n...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > No więc jest 6 duszyczek.
    > Dziecko walczy o życie.
    >
    > Czy nie powinni zakazać sprzedaży BMW w Polsce? Bo jak widać jest to
    > zabójcza mieszanka.

    Może najpierw poczytasz, zanim napiszesz?
    Bo było ze 4 razy.

  • 57. Data: 2014-01-01 19:28:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org>

    > Dlatego trzeba z tym przyzwoleniem bardzo szybko skończyć. Gdzie nas
    > najbardziej boli? Boli nas po kieszeni (chociaż nie wszystkich równo).
    > 20000 grzywny za pierwszym razem + 1000h prac społecznych. Dodatkowo
    > przepadek samochodu na rzecz skarbu państwa, niezależnie od tego czy
    > pijus był właścicielem czy nie. Niech się martwi właściciel komu
    > udostępnia.
    >
    > Czy to pomoże na powszechne przyzwolenie?

    Czy Ty jesteś normalnym idiotą ?

  • 58. Data: 2014-01-01 19:32:42
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org>

    > Może powinieneś zadbać o to, żeby w Twojej rodzinie również się nie
    > zdarzało? W zasadzie wszelkie drastyczne reformy należy zacząć od
    > wprowadzenia ich u siebie.

    No to czekamy aż Ci się zdarzy

  • 59. Data: 2014-01-01 19:33:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ZIWK" <w...@o...pl>

    > W trosce o jego rodzinę oraz o innych: 112/997 - jeśli nie poddaje się
    > "łagodnej perswazji"...

    A czytałeś jak to ktoś jechał za takim 40km, zgłaszał kilka razy a policja i
    tak go nie skontrolowała ?

  • 60. Data: 2014-01-01 19:40:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Jan 2014 16:07:03 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):
    > Jasne, ale przecież nikt nie zakazuje pić. Niech się zachla na śmierć jak
    > mu to odpowiada. Tylko niech nie zabija przy okazji postronnych. Dotkliwe
    > kary finansowe nie spowodują, że alkoholik przestanie pić - ale może
    > spowodują, że przestanie jeździć.

    trzeba by poowiekszyc ilosc kontroli, tak zeby trzezwosc badac czesto,
    i zlicytowac samochod zanim jeszcze do wypadku dojdzie.

    Bo tu zadziala regres z OC, wiec wiezienna pensje bedzie mial dlugo
    oblozona ... tylko wiezienna pensja niska, nie zalape sie na
    przedawnienie ?

    J.