  • 31. Data: 2014-01-01 17:19:18
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 01 Jan 2014 16:16:27 +0100, JK wrote:
    > Z tego samego powodu, dla którego złodziejowi nie obcina się rąk,
    > gwałcicielowi nie użyna się kutasa a pieszemu przechodzącemu na
    > czerwonym nie wyłupi się oczu.
    >
    > Dotarło do twojego pustego łba, Tomaszu?

    Czy w Twoim pustym łbie Kolego, istnieje związek przyczynowo-skutkowy z
    przechodzeniem na czerwonym, kradzieżą i morderstwem paru niewinnych
    przechodniów podczas jazdy po pijaku? Jak bardzo pusty łeb trzeba mieć,
    żeby dojść do takich wniosków?

    Jestem jak najbardziej za tym, żeby użynać kutasy gwałcicielom - Ty nie?

    Tomek

  • 32. Data: 2014-01-01 17:22:23
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu środa, 1 stycznia 2014 15:59:03 UTC+1 użytkownik Tomasz Stiller napisał:
    > Tragedia, brak słów normalnie....
    >

    > Przypomnijcie mi proszę, dlaczego w nie odbiera się dożywotnio PJ
    >
    > wszystkim przyłapanym choć raz na jeździ po pijaku?

    a w czym miałoby to powstrzymać tego nachlanego debila? Czy brak papierka w kieszeni
    uniemożliwiłby mu jazdę? Skoro 2 promile we krwi nie były przeszkodą, to brak PJ, czy
    dożywotni zakaz prowadzenia pojazdów niczego nie zmieni. Będzie jedynie utrudniał
    znalezienie pracy, itd.
    Ciężka, fizyczna praca byłaby najlepszą karą, choć na pewno nie powstrzyma
    naśladowców - w to nie uwierzę...

  • 33. Data: 2014-01-01 17:23:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 01 Jan 2014 16:33:07 +0100, anacron napisał(a):

    > Są ludzie, którzy przy 0,5 są kompletnie pijani i tacy, którzy przy 0,5
    > mogą jeszcze - moim skromnym zdaniem - prowadzić auto.

    Ten gość przy 2 promilach mógł całkiem nieźle prowadzić auto (jego skromnym
    zdaniem).

    Ponoć jechał z bardzo dużą prędkością (zresztą pewne nie pierwszy raz i nie
    pierwszy raz po pijaku), niewykluczone że większość kierowców nie dałaby
    radę tak jechać nawet na trzeźwo - i co z tego wynika?

    Alkohol w wielu przypadkach nim zaatakuje motorykę, to daje małpiego
    rozumu.

  • 34. Data: 2014-01-01 17:35:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Jan 2014 16:07:58 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):
    > Zabierajmy im dodatkowo samochody. Do skutku. To coś zmieni?

    Zabieranie moze zmienic. Nie bedzie auta, nie beda jezdzic.
    Nie bedzie PJ - moze nie kupia nowego.

    Tylko ze jest cala masa przykladow, gdy tego robic nie nalezy.

    J.

  • 35. Data: 2014-01-01 17:37:10
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu środa, 1 stycznia 2014 17:23:02 UTC+1 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
    > Ten go�� przy 2 promilach m�g� ca�kiem nie�le prowadzi� auto (jego
    skromnym

    > zdaniem).

    Okoliczności wypadku(i jego autor) sugerują, że to jego styl jazdy - zapier...lać ile
    fabryka dała i fantazja pozwala. Pewnie nie jeden raz grzał tak samo na trzeźwo.
    Alkohol mógł tylko dodać wrażeń.

    > Alkohol w wielu przypadkach nim zaatakuje motoryk�, to daje ma�piego
    >
    > rozumu.

    W jego wypadku mało prawdopodobne, żeby miał jakikolwiek rozum. A fakt jazdy z 2
    promilami tylko potwierdza ten osąd.

    PS
    Ciekawe, na ile stan techniczny auta wpłynął na przebieg wypadku? Po zdjęciach widać,
    że auto najlepsze lata(i właścicieli) ma już za sobą. Pewnie naprawy wykonywane po
    kosztach i tylko te niezbędne, a zawieszenie i opony żyły swoim życiem.
    Sam znam ludzi, którzy pakują całkiem sporo zł w auta, a szkoda im kasy na nowe opony
    i kupują używki lub chińszczyznę, a na pytanie o geometrię auta robią oczy i pytają -
    po co? Przecież nie drze opon. No, ale felgi się błyszczą, lakier lśni, wydech także
    :)

    pozdrawiam

  • 36. Data: 2014-01-01 17:37:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    > Dlatego w USA nie badają stężenia, tylko kilka prostych zadań (idź po
    > linii, zrób przysiad, itp.). Dasz radę je wykonać - możesz jechać.

    Trzeźwa osoba z zaburzeniami błędnika (zdarza się jako powikłanie
    zapalenia ucha środkowego) nie przejdzie prosto po linii. A nie
    przeszkadza to w prowadzeniu samochodu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 37. Data: 2014-01-01 17:39:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 1 Jan 2014 16:19:18 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):

> [...]
    > przechodzeniem na czerwonym, kradzieżą i morderstwem paru niewinnych
    > przechodniów podczas jazdy po pijaku? Jak bardzo pusty łeb trzeba mieć,

    A sądzisz że obecne kary są zbyt niskie?
    KK przewiduje 2 lata więzienia za 0.5 promila i 12 lat za wypadek po
    pijaku. To nie jest mało.

    Myślisz że gość sobie świadomie przekalkulował że przy potencjalnych 12
    latach więzienia, to jeszcze nie opłaca się brać taksówki, ale przy 25 już
    by nie pojechał?

    > Jestem jak najbardziej za tym, żeby użynać kutasy gwałcicielom - Ty nie?

    No z takim karaniem to też trzeba uważać.
    Zawsze może się okazać że ktoś Cię o coś takiego oskarży, nie będziesz miał
    alibi, prokuratorowi się będzie gadka kleiła, Twój obrońca akurat będzie
    miał gorszy dzień i co? Kładziesz swojego na pniaczek?
    Potem jak się okaże że jej się pomyliło, to już Ci nie przyszyją, a z
    więzienia chociaż zawsze można wypuścić.

  • 38. Data: 2014-01-01 17:42:10
    Od: rAzor <n...@c...krowicyckom.com>

    Dnia 2014-01-01 16:36, Użytkownik - KS napisał::

    > On jak wytrzeźwieje będzie z tym żył, czy się powiesi?

    Co by miał zrobić, gdyby był trzeźwy, a mimo to jechał 140 km/h?
    --
    Z lewicą się nie dyskutuje. Do lewicy się strzela w obronie własnej.

  • 39. Data: 2014-01-01 17:46:55
    Od: rAzor <n...@c...krowicyckom.com>

    Dnia 2014-01-01 17:22, Użytkownik - Przemek napisał::

    > a w czym miałoby to powstrzymać tego nachlanego debila?

    Ale jaki ma wpływ poziom wychlanego alkoholu na prędkość?
    Mamy do czynienia z dużą liczbą wypadków, gdzie to prędkość decydowała,
    a nie stan trzeźwości, bo kierowcy byli trzeźwi.
    Jak ktoś jest debilem, to nie potrzebuje promili, żeby to udowodnić.
    Rzekłbym nawet, że ta zasada działa wręcz odwrotnie...
    --
    Z lewicą się nie dyskutuje. Do lewicy się strzela w obronie własnej.

  • 40. Data: 2014-01-01 17:56:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > I tak będą jeździć po pijaku i bez PJ. To akurat nic nie zmieni.

    Bo kary za niskie.
    Samo zabranie papierka mało straszy.
    Jakby za taki numer puścić go w skarpetkach wraz z całą rodziną, to ktoś by
    się może zastanowił następnym razem.

    >Poza
    > tym sztywna norma w postaci ilości alkoholu we krwi też jest absurdem.

    Słusznie, powinna być kara za każde chlanie przed jazdą.
    Tak, żeby nauczyć automatyzmu - chlałeś, nie jedziesz.
    Nie ważne ile - masz nie chlać w ogóle, jak chcesz jechać.