  • 161. Data: 2014-01-02 00:46:46
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 02.01.2014 00:40, k...@g...com pisze:
    /.../
    > Nie bo jak dostanie zakaz kierowania pojazdami mechanicznymi i go złapią to
    wyciągną konsekwencje. Bramki od opłat za drogi mogą umieć rozpoznawać twarze. Od
    kilku lat w Londynie działa system rozpoznawania twarzy. Dziwne by było jak by w
    nowszym systemie nie było takiej opcji.

    Tak bo co najwyżej gruchota zabiorą.

  • 162. Data: 2014-01-02 00:47:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    to już było. Nazywało się Red Flag Act

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 163. Data: 2014-01-02 00:47:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 1 Jan 2014 11:21:51 -0800 (PST), k...@g...com napisał(a):

    > To co proponujesz? Taki stan jaj jest w tej chwili dłużej nie może trwać.

    Ile razy w życiu byłeś kontrolowany na trzeźwość?
    Ile przejechałeś kilometrów.

    Podziel jedno przez drugie i już będziesz wiedział że szansa że kogoś
    złapią jak jedzie wypity, jest praktycznie żadna.
    Pewnie jak pierwszy raz w życiu jechał po piwie, to był strasznie spięty i
    bojący się kary, ale potem się do stresu przyzwyczaił i jeździł jak chciał.

    Do tego jeszcze taki pewnie sobie wyobraża jak to on sobie nie poradzi z
    kontrolą - stówką ich skorumpuje, albo postraszy kolegami...

    By kontrola trzeźwości zdarzała się statystycznie przynajmniej raz na kilka
    miesięcy, to jazda po pijaku byłaby już dużo bardziej stresująca. Bo obecne
    kary są wystarczająco surowe.

  • 164. Data: 2014-01-02 00:47:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

    > Raczej problemem jest wykrywalność.
    > Gdyby trzeźwość była kontrolowana równie skrupulatnie jak prędkość, to
    > wystarczyłoby pewnie 1000zł grzywny żeby ich oduczyć jazdy po pijanemu.
    >
    > Kontrolowany jestem na trzeźwość gdzieś raz na pięć lat.
    > Więc w zasadzie pojechać gdzieś po pijaku to kierowca nie czuje żeby
    > groziła mu kara.
    > Gdyby każdy był kontrolowany przeciętnie pięć razy do roku, to już by to
    > nie było takie oczywiste. Niejeden by się zaczął bać.

    Bo to zależy którędy jeździsz. Ja takich kontroli w ciągu roku w najbliższej
    okolicy miałem z 20..30. Wiem gdzie stoją i gdybym był nachlany to po prostu
    tamtędy nie jechałym.

  • 165. Data: 2014-01-02 00:48:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 01 Jan 2014 23:33:13 +0000 osobnik zwany Tomasz Stiller
    napisał:

    > Bynajmniej. Co więcej, uważam, że gość jak wytrzeźwieje będzie bardziej
    > zdziwiony niż my wszyscy. To wszystko oczywiście nie zmienia postaci
    > rzeczy i nadal będę go nazywał mordercą - skoro mi wolno.

    na tym polega wolność. Możesz z siebie robić idiotę w dowolny sposób,

  • 166. Data: 2014-01-02 00:49:50
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 2 stycznia 2014 00:33:13 UTC+1 użytkownik Tomasz Stiller napisał:

> [...]
    >
    > zdziwiony niż my wszyscy. To wszystko oczywiście nie zmienia postaci
    >
    > rzeczy i nadal będę go nazywał mordercą - skoro mi wolno.

    Bez przesady ze przy dwóch promilach jest nieprzytomny z uchlania. Nie raz miałem 2
    promile albo i więcej i coś pamiętam z tego co się działo. Oni pewno nie mogą go
    przesłuchać jak nie ma 0,00 żeby na sprawie obrońca nie zarzucił że przesłuchiwali
    pijanego i się nie liczy.

  • 167. Data: 2014-01-02 00:50:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

    > Jak mnie czasami jakiś policjant kontroluje to zagaduje o to.
    > To już słyszałem nawet że jeden na kilkunastu, od innego że co dwudziesty.
    >
    > Nie licza, ale wychodzi na to że istotnie jest to spory odsetek kierowców.

    Jeszcze nie widziałem by w tych łapankach kogokolwiek złapali, więc
    wychodzi, że jest zerowy.

  • 168. Data: 2014-01-02 00:55:48
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 2 stycznia 2014 00:50:31 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:
    > U�ytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

    > Jeszcze nie widzia�em by w tych �apankach kogokolwiek z�apali, wi�c
    >
    > wychodzi, �e jest zerowy.

    Nie natknąłem się w Lodzi na żadną łapankę, czyli idąc Twoim tokiem rozumowania w
    Łodzi nikt nie jeździ po kielichu. Cała nadzieja na solidną karę w tym że zabił
    policjanta i chyba jego rodzinę. W areszcie sporo razy poślizgnie się na mydle.

  • 170. Data: 2014-01-02 01:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > dwudziesty.
    >
    > Nie licza, ale wychodzi na to że istotnie jest to spory odsetek

    Hmmm, policjant drogówki jako źródło statystyki... brrrr...

  • 169. Data: 2014-01-02 01:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Tia, i uważasz, że wszystko jest w porządku?

    Wszystko? Wolałbym nie generalizować.

    > A może miałeś 0,5 albo 0,8?

    Raczej 0. Mówię tylko ze promil czy dwa a 0,2 to ogromna rożnica.