  • 141. Data: 2014-01-02 00:19:19
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-01-01 20:01, Tomasz Stiller wrote:
    > Rozmawiamy w kontekście mordercy, który zabił 6 niewinnych osób. Masz
    > jakieś wątpliwości odnośnie tego konkretnego przypadku?

    Moze trzymajmy sie faktow - zabil 6 osob. Po co zabarwienie w stylu
    "niewinnych"?
    Kazdy kto troche po ziemi chodzi wie, ze nie ma niewinnych.

    --
    mk4

  • 142. Data: 2014-01-02 00:19:34
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 01.01.2014 22:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik k...@g...com ...

    > Skąd takie dane?

    Skoro co 40 to promile nie są czynnikiem zbytnio zwiększającym wypadkowość.
    Jakby każdy z promilami się rozbijał - to co innego.

  • 143. Data: 2014-01-02 00:19:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org>

    > Ale zdaje się, że zapomniałeś, że pomiędzy oskarżeniem, a wykonaniem kary
    > jest jest coś co zwie się procesem. Winę zdaje się, że trzeba dowieść
    > ponad wszelką wątpliwość?

    I jak wykazałeś, że wina leży po stronie pijanego ?

  • 144. Data: 2014-01-02 00:20:40
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 01.01.2014 22:32, k...@g...com pisze:
    /..../
    > Nie wiem, nie mój pomysł. Mogę tylko rozwinąć czyjś pomysł. Zostaje w poczekalni aż
    alkomat pokaże zero. Pierwsze badanie bezpłatne każde następne 2 złote.

    Przecież w Polsce nie ma prohibicji.

  • 145. Data: 2014-01-02 00:21:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org>

    > Cały wątek gwałtu w tej dyskusji jest bym powiedział mocno teoretyczny.
    > Przypominam, że rozmawiamy o mordercy, który za pomocą samochodu zabił 6
    > osób. Tutaj raczej nie ma wątpliwości co do jego winy, prawda?

    Widzę stado głupków, którzy po informacjach medialnych wypowiadają się o
    winie w istocie nic nie wiedząc o zdarzeniu. Po prostą głąby. Mogła np
    prowadzić jego kobieta.

  • 146. Data: 2014-01-02 00:22:51
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 01.01.2014 21:49, k...@g...com pisze:
    /.../
    > I właśnie dlatego w Polsce nie ma i nigdy nie będzie kary śmierci. Ale konfiskata
    samochodu i dolegliwe prace społeczne mogą być.

    Czyli trupem za 1000zł można się rozbijać bez większych konsekwencji.

  • 147. Data: 2014-01-02 00:24:56
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-01-01 20:21, k...@g...com wrote:

    > To co proponujesz? Taki stan jaj jest w tej chwili dłużej nie może trwać. Mówili
    przed chwilą w telewizji że w Polsce średnio co czterdziesty kierowca ma mniejsze lub
    większe promile jak jedzie. Tłumaczenie nic nie daje. Kary jakie są nic nie dają.
    Rozstrzeliwanie na miejscu nawet jak by dało nie było by najszczęśliwszym
    rozwiązaniem. Sytuacja jest na razie patowa. Ktoś to musi zmienić. Im szybciej tym
    lepiej. Tylko jak?

    To sa twoje imaginacje.

    Dzis pan policjant mowil w TV, ze liczba wypadkow spada i zabitych tez
    (pomimo bardzo duzego wzrostu liczby pojazdow) i od 1992 liczba zabitych
    spadla ponad dwukrotnie.

    W sumie spodobam mi sie ten gosc bo dziennikarzyna wlasnie probowal w
    twoim stylu uprawiac demagogie. A tu pomimo takiej przykrej sprawy (bo
    to bylo w kontekscie tego wypadku) pan policjant spuscil kubel zimnej
    wody na leb telewizyjnego pieniacza.

    --
    mk4

  • 148. Data: 2014-01-02 00:26:51
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 01.01.2014 16:18, rAzor pisze:
    /.../
    > Co było przyczyną wypadku? Stan upojenia czy nadmierna prędkość?

    Progi zwalniające?

  • 149. Data: 2014-01-02 00:29:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ZIWK" <w...@o...pl>

    > Słyszałem i widziałem też, jak takie zgłaszanie się kończyło "buzi-buzi" z
    > alkomatem :)
    >
    > Nie ma w 100% pewnego systemu :( - ale nasze przymykanie oczu na "wujka co
    > to tylko blisko do domu" jedzie zygzakiem na pewno nie jest odpowiedzialną
    > postawą.

    Jak jedzie zygzakiem to można to przerwać i zakończyć sprawę.

    Dzieje się na wsi. Ogródek obok sklepu, gdzie chleją. Wychodzi gościu.
    Niesie go z jednej strony na drugą. Wsiada na rower i jak po sznurku.

    Drugi stracił prawko w ten sposób, że przejechał po tej wsi od knajpy do
    swojego domu, 150metrów.

    A nie masz w ogóle pewności, że te obiboki co kontrolują nie zechcą Cię
    wkręcić jak im będzie brakowało do statystyki.

  • 150. Data: 2014-01-02 00:33:13
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Thu, 02 Jan 2014 00:06:05 +0100, JK wrote:

    > No, wolno ci Tomaszu. Tylko co z tego. Zakładasz, że ten idiota wsiadł
    > za kółko z zamiarem zabicia 6 osób?

    Bynajmniej. Co więcej, uważam, że gość jak wytrzeźwieje będzie bardziej
    zdziwiony niż my wszyscy. To wszystko oczywiście nie zmienia postaci
    rzeczy i nadal będę go nazywał mordercą - skoro mi wolno.

    Tomek