  • 111. Data: 2014-01-01 22:26:09
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 01 Jan 2014 16:54:32 +0100, KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    wrote:

    >To jaki tam za to jest wyrok w PRLu bo szukać mi sie nie chce.
    >Do 8 lat? 12stu?

    Spowodowanie katastrowy w ruchu drogowym - do 15 lat. Ile dostanie i
    po ilu wyjdzie to już inna bajka.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 112. Data: 2014-01-01 22:27:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-01 22:20, Tomasz Stiller pisze:

    > Myślałem, że oczywistym jest, że masz zadzwonić jak będziesz _świadkiem_
    > takiego zachowania. Nikt przecież nie każde Ci śledzić delikwenta.

    "Takie rodzinne przypadki są zawsze bardzo trudne. Jeśli wyczerpaliście
    wszelkie znane Wam możliwości perswazji, to obawiam się, że faktycznie
    nie pozostaje nic innego jak powiadomienie Policji - zanim delikwent
    nawet nieumyślnie spowoduje tragedię."

    Droga policjo, szwagier Kowalski Jan ma samochód i pewnie nim
    po pijaku gdzieś pojedzie...

  • 113. Data: 2014-01-01 22:31:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Jan 2014 21:13:20 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):

    > Ale tutaj nie rozmawiamy o ogóle wypadków drogowych, tylko o wypadkach
    > spowodowanych przez pijanych kierowców. Skoro można wyeliminować pijanych
    > z drogi, to należy to zrobić.

    Sztuka dla sztuki - bezpieczniej od tego nie bedzie.

    >Nie da się od razu wyeliminować wszystkich problemów.

    I skonczysz w pociagu. Bo po kraju juz sie jechac nie da, wszedzie
    limit 30, a problem wyeliminowany i auto na ograniczeniu szybciej nie
    pojedzie :-)

    > No ale z czego to wynika? Właśnie z przyzwolenia społecznego. Gdyby
    > bandyta miał świadomość, że się nie wywinie to może by się zastanowił.

    Nie wystraszyly go dwa lata, to nie wystraszy i dozywotnie odebranie
    PJ. A bac sie powinien, bo go przeciez juz raz zlapali.

    > Dlatego dziewuszka, która jechała z tym mordercą jednym samochodem -
    > podobno zupełnie trzeźwa - powinna odpowiedzieć za współudział.

    To by lepiej bylo dla niej gdyby wypila.
    Nieprzytomna, ale nie prowadzila, wiec wolno byc upitym.
    Taki z tego skutek.

    J.

  • 114. Data: 2014-01-01 22:31:50
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 01 Jan 2014 22:27:31 +0100, Artur Maśląg wrote:
> [...]
    > nawet nieumyślnie spowoduje tragedię."
    >
    > Droga policjo, szwagier Kowalski Jan ma samochód i pewnie nim po pijaku

    Szkoda, że nie zdołałeś przeczytać tego, co napisałem w poprzednim
    poście.

    Tomek

  • 115. Data: 2014-01-01 22:32:17
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 1 stycznia 2014 22:00:05 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > U�ytkownik k...@g...com ...

    > I jakby to mia�o dzia�a�?
    >
    > Przychodze, dmucham - mam promil. I co?

    Nie wiem, nie mój pomysł. Mogę tylko rozwinąć czyjś pomysł. Zostaje w poczekalni aż
    alkomat pokaże zero. Pierwsze badanie bezpłatne każde następne 2 złote.

  • 116. Data: 2014-01-01 22:34:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Jan 2014 21:07:50 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):

    > Tia, tak niewinnie zaczyna się wypaczanie rzeczywistości. Wg mnie osoba
    > pod wpływem nie powinna prowadzić - bez żadnych ale. Dałbyś zawieść swoje
    > dzieci do szkoły Wujkowi po jednym piwku latem? Ja absoutnie nie.

    A w czym problem, badzmy realistami - wujek po jednym piwku zapewne
    zagrozenia nie stanowi.

    I tak oto zbytnie przesladowanie zamienia sie w tolerancje spoleczna.

    J.

  • 117. Data: 2014-01-01 22:35:42
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 1 Jan 2014 11:49:27 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    >Może wystarczy kazać oznakowywać samochody w których jeżdżą złapani po kielichu.

    Zenek dmuchnie, on jest dziś "Krzysiem".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 118. Data: 2014-01-01 22:36:09
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 1 Jan 2014 13:32:17 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    >Zostaje w poczekalni aż alkomat pokaże zero.

    Dobre...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 119. Data: 2014-01-01 22:37:20
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 1 stycznia 2014 22:34:13 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > zagrozenia nie stanowi.
    >

    > I tak oto zbytnie przesladowanie zamienia sie w tolerancje spoleczna.

    Masz problem z alkoholem że szukasz dziury w całym?

  • 120. Data: 2014-01-01 22:38:06
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 01 Jan 2014 22:31:49 +0100, J.F. wrote:
    > Nie wystraszyly go dwa lata, to nie wystraszy i dozywotnie odebranie PJ.
    > A bac sie powinien, bo go przeciez juz raz zlapali.

    Czy aby przez przypadek w takich przypadkach nie orzeka się 2 lata w
    zawieszeniu na 5? Jeśli tak, to zawiasy za tą poprzednia jazdę sprzed 6
    lat już nie obowiązują - zatem może jednak działały?

    > To by lepiej bylo dla niej gdyby wypila.
    > Nieprzytomna, ale nie prowadzila, wiec wolno byc upitym.
    > Taki z tego skutek.

    Ja myślę, że ona poniesie tego największe konsekwencje. Do końca życia
    będzie się zastanawiać, dlaczego nie powstrzymała swojego chłopaka przed
    tą feralną jazdą.

    Tomek