  • 121. Data: 2014-01-01 22:40:03
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 01 Jan 2014 10:48:43 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Sprawa zrobila się na tyle głośna ze w końcu nygusy z sejmu coś zrobią.
    > Zanim pojawią się jakieś uregulowania policja powinna ruszyć dupę i
    > wprowadzić masowe badania trzeźwości.

    proponuję, żeby zaczęli od piszących na usenet

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 122. Data: 2014-01-01 22:40:39
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 01 Jan 2014 22:34:13 +0100, J.F. wrote:

    > A w czym problem, badzmy realistami - wujek po jednym piwku zapewne
    > zagrozenia nie stanowi.

    Tego nie wiem. Byli tutaj już na grupie specjaliści, którzy twierdzili że
    alkohol różnie działa na różne osoby. Kto wie, może wujek po jednym
    głębszym już ledwie stoi na nogach? Wolałbym dobra swoich dzieci nie
    ryzykować w taki sposób.

    > I tak oto zbytnie przesladowanie zamienia sie w tolerancje spoleczna.

    Otóż to.

    Tomek

  • 123. Data: 2014-01-01 22:41:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-01 22:31, Tomasz Stiller pisze:

    > Szkoda, że nie zdołałeś przeczytać tego, co napisałem w poprzednim
    > poście.

    Z każdym zdaniem potwierdzasz to, co napisałem o Twoich wypowiedziach.
    :(

  • 124. Data: 2014-01-01 22:45:36
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 01 Jan 2014 22:41:52 +0100, Artur Maśląg wrote:

    > Z każdym zdaniem potwierdzasz to, co napisałem o Twoich wypowiedziach.

    Skoro tak Ci się wydaje - mi nic do tego :)

    Tomek

  • 125. Data: 2014-01-01 22:45:45
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 1 Jan 2014 21:40:03 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >proponuję, żeby zaczęli od piszących na usenet

    I w pierwszej kolejności od tych, co używają do newsów googla :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 126. Data: 2014-01-01 22:57:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości grup

    > Myślałem, że oczywistym jest, że masz zadzwonić jak będziesz _świadkiem_
    > takiego zachowania. Nikt przecież nie każde Ci śledzić delikwenta.

    No to nie bywam świadkiem takiego zachowania, bo po prostu bym go odwiózł.
    Co najwyżej tego, że jeździ bez prawka, które mu kiedyś odebrali.

  • 127. Data: 2014-01-01 23:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Tia, tak niewinnie zaczyna się wypaczanie rzeczywistości. Wg mnie
    > osoba pod wpływem nie powinna prowadzić - bez żadnych ale. Dałbyś
    > zawieść swoje dzieci do szkoły Wujkowi po jednym piwku latem? Ja
    > absoutnie nie.

    Rozgranicz dwie rzeczy.
    2 promile alkoholu - pełna zgoda. Debil i potencjalny morderca.

    Ale zdarzyło mi się kiedys jechac rano nie będąc w 100% pewny czy jakies
    o,3 mi się nie zaplątało.
    Nigdy nie jechałem bezpieczniej niz wtedy.

  • 128. Data: 2014-01-01 23:08:01
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 01 Jan 2014 22:00:04 +0000, Budzik wrote:
> [...]
    >
    > Ale zdarzyło mi się kiedys jechac rano nie będąc w 100% pewny czy jakies
    > o,3 mi się nie zaplątało. Nigdy nie jechałem bezpieczniej niz wtedy.

    Tia, i uważasz, że wszystko jest w porządku? A może miałeś 0,5 albo 0,8?

    Tomek

  • 129. Data: 2014-01-01 23:17:32
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 1 stycznia 2014 22:35:42 UTC+1 użytkownik jerzu napisał:

    > Zenek dmuchnie, on jest dziďż˝ "Krzysiem".
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczy�ski x...@i...pl
    >
    > http://jerzu.waw.pl GG:129280
    >
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    >
    > Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

    W tej chwili jest zapotrzebowanie społeczne na bardzo wysokie kary dla pijanych
    kierowców. Sejm może klepnąć tak wysokie kary pieniężne jakie posłom przez gardło
    przejdą i społeczeństwo słowa nie powie że źle. Podali statystyki. Co czterdziesty
    złapany do kontroli jest po alkoholu. Nie wszyscy w Polsce są kierowcami. Kierowcy są
    w mniejszości a pijący kierowcy to margines w stosunku do wszystkich. Taka społeczna
    debata jeśli będzie dostatecznie karmiona świeżymi informacjami jest doskonałym
    tematem zastępczym dla motłochu. Rządzący mogą ją pociągnąć bardzo długo. Jak nie ma
    chleba to chociaż igrzyska będą. Czy Ciebie w jakiś sposób dotknie finansowa kara w
    wysokości na przykład 20 tysięcy za dmuchnięcie w samochodowy alkomat żeby twój
    nawalony jak stodoła znajomy mógł pojechać? Jak mu obiecają że dostanie zamiast 5
    tylko 3 lata i wyjdzie po połowie to wystawi Cie bez mrugnięcia okiem.

  • 130. Data: 2014-01-01 23:19:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
> [...]
    > o,3 mi się nie zaplątało.
    > Nigdy nie jechałem bezpieczniej niz wtedy.

    Chodzi o to, żebyś nie próbował w ogóle.
    Kup sobie alkomat za kilkadziesiąt zł i po problemie.