  • Data: 2014-01-01 23:36:36
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-01 22:05, Tomasz Stiller pisze:

    > Cały wątek gwałtu w tej dyskusji jest bym powiedział mocno teoretyczny.
    > Przypominam, że rozmawiamy o mordercy, który za pomocą samochodu zabił 6
    > osób. Tutaj raczej nie ma wątpliwości co do jego winy, prawda?
    >
    > Tomek

    Powiedz Tomaszu, że żartujesz. No bo chyba odróżniasz pojęcie morderstwa
    (z premedytacją) od wypadku ze skutkiem śmiertelnym.

    Niestety coś mi mówi, że nie odróżniasz. Czyli albo jesteś głupkiem albo
    sabotażystą.

    Aha, no i jak tam z tymi złodziejami, będziesz im odrąbywać ręce? Nie?
    Czyżbyś miał coś na sumieniu, lepkie rączki, etc.?

    JK