  • Data: 2014-01-01 19:46:19
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 01 Jan 2014 18:52:13 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Nie ma przyzwolenia społecznego - jest najwyżej niechęć wielu
    > osób do zwracania komukolwiek uwagi, czy zgłaszania pijanych
    > gdzie trzeba. Ot chowanie głowy w piasek - posiedzę cicho,
    > co mnie to obchodzi. Zresztą w Polsce jest bardzo mało wypadków
    > z powodu alkoholu, a zdecydowana większość z przekonania
    > o bezkarności itd.

    Bardzo podobny wypadek byl pare lat temu we wroclawiu, i nawet tu
    zaistnial na grupie. Tylko tym razem sprawca byl trzezwy.

    przy 50 samochody nie lataja, przy 80 nie wypadaja z tamtego zakretu,
    wiec musialo byc troche wiecej ... ale tak naprawde to pech.
    Raz na 10 lat ktos tam wyleci na chodnik, a ci piesi musieli tam
    akurat wtedy przechodzic i to z gromada dzieci.

    J.