    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 5 sierpnia piątek wypadek na A4 przed bramkami w Krakowie
    Date: Tue, 9 Aug 2016 16:57:02 +0200

    W dniu 2016-08-08 o 21:11, Axel pisze:

    > Przy zbieranej informacji o średniej prędkości samochodów na danych
    > odcinkach (a na tej informacji jest oparte info o korkach w nawigacjach)
    > wcale nie trzeba skomplikowanych obliczeń, żeby porównać czas przejazdu
    > na rożnych trasach.

    Toteż i nie pisałem że są skomplikowane. Mocny komputer jest potrzebny
    bo trzeba je robić dla wszystkich pojazdów w ruchu wpiętych w system.

    > No nie, korek nie znika "w sekundę". Nawet jeśli przyczyna korka
    > zniknie, to trwa, zanim korek się rozładuje.

    Likwidacja przyczyny oznacza przeważnie że być może warto poczekać
    na rozładowanie a nie kombinować z trasą alternatywną.

    > Ale w całej tej zabawie istotne jest, z ilu samochodów zbierana jest
    > chwilowa prędkość, bo im więcej podłączonych użytkowników, tym
    > prawdziwsze są dane i informacja zwrotna.

    O widzisz.
    I teraz janosika ma mniej niż co tysięczny pojazd we kraju.
    Do tego są jeszcze jakieś inne systemy o podobnym działaniu.
    I CB okazuje się skuteczniejsze.