    From: ks <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 5 lat za cofanie licznika
    Date: Wed, 26 Sep 2018 11:49:00 +0200

    W dniu 2018.09.20 o 12:12, Miroo pisze:
> [...]
    odow-bedzie-karalne-od-trzech-miesiecy-do-5-lat-czy-
    to-powstrzyma-handlarzy/ar/13502719

    > Nie udawaj idioty. A po co właściciel cofa licznik i jeszcze za to płaci? Dla
    > sztuki? Taki performance?
    > Często sobie cofasz licznik w samochodzie?
    >
    > Pozdrawiam

    ja gdybym mógł to bym odo wywalił na korzyść następnego kasowalnego licznika.
    Odo jest zupełnie zbędne z praktycznego punktu widzenia mojego, jako właściciela
    samochodu. Kasowalnym licznikiem mogę sobie odznaczyć wymianę rozrządu, początek
    roku, wczasów, zakup auta itp. Zapamiętanie stanu odo wymaga notowania, a tak to
    tylko przycisk i po problemie. Nowe auta mają tylko dwa liczniki kasowalne, a
    stare często jeden, i mi osobiście to nie wystarcza. Chętnie bym kasował odo,
    byłby trzeci, dodatkowo wielocyfrowy, bo kasowalne mają tylko 3-4 cyfry i np. na
    rozrząd nie wystarczy.
    A jak ktoś wybiera samochód na podstawie licznika, to sam jest sobie winien. Jak
    ktoś mi zafunduje, to mogę dla przykłady nowy samochód zajechać w 10kkm, łącznie
    z nakładkami na pedały, gałka zmiany biegów i podsufitką.
    pozdrawiam Krzysiek

    ---
    Avast.