    Subject: Re: 5 lat za cofanie licznika
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: KrzysiekSX <k...@u...gdzies>
    Date: Wed, 26 Sep 2018 11:39:29 +0200

    W dniu 2018.09.20 o 12:12, Miroo pisze:
> [...]
    odow-bedzie-karalne-od-trzech-miesiecy-do-5-lat-czy-
    to-powstrzyma-handlarzy/ar/13502719

    > Nie udawaj idioty. A po co właściciel cofa licznik i jeszcze za to płaci? Dla
    > sztuki? Taki performance?
    > Często sobie cofasz licznik w samochodzie?
    >
    > Pozdrawiam

    ja bym tam chciał mieć możliwość skasowania odo z powodu tego, że ilość
    liczników jest ograniczona. We współczesnych autach zwykle widziałem że sa dwa
    kasowalne + odo, ale ja kiedyś miałem w aucie jeden + odo i mi brakowało. Poza
    tym odo jest wielocyfrowy, a kasowalne są 3-4 cyfrowe. Chętnie bym odo kasował
    np. przed wyjazdem na wczasy, na początku roku albo po wymianie rozrządu.
    Generalnie odo taki pełny nie ma dla mnie żadnego znaczenia praktycznego, mogło
    by go wcale nie być. Wolał bym zamiast tego dodatkowy licznik kasowalny.
    Poza tym przebieg ma nikłe znaczenie dla mnie kupującego, bo i tak trzeba
    sprawdzić stan techniczny. Jak ktoś wybiera jedno auto z dwóch, bo ma niższy
    przebieg, to sam się prosi o kłopoty...
    A jak ktoś mi da nowe auto, to mogę udowodnić że auto po 10kkm będzie wrakiem ze
    zużytym wszystkim łącznie z nakładkami na pedały i podsufitką :)
    Pozdrawiam Krzysiek
    Ps. wiem, mogę sobie odo zapisywać, zdjęcia robić itp, tylko po co, jak chodzi
    mi o km od jakiegoś wydarzenia, czyli kasowalny jest moim zdaniem lepszy.

    ---
    Avast.