  • Data: 2018-09-23 13:58:40
    Temat: Re: 5 lat za cofanie licznika
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 22 Sep 2018 07:06:44 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > To dlaczego nazywasz go paserem?

    To nie ja. Mnie interesuje tylko ta swiadomosc przy paserce.

    > No i pytanie czy aby na pewno jest oszustem?
    > Może sam został oszukany jak kupował auto w niemczech.

    Moze ... ale to bedze podobne zagadnienie prawne - czy mozna byc
    nieswiadomym oszustem ?
    Bo to jednak on sformulowal polskie ogloszenie i wpisal tam
    nieprawdziwy przebieg.

    > Ale ten samochód nie jest kradziony, czyli nie jest uzyskany za pomocą
    > czynu zabronionego.

    > Zawsze uważałem że paserstwo może być tylko świadome, ale kto tam
    > wie co prokurator wymyśli.

    I o to mi sie wlasnie rozchodzi :-)

    > Nie dotyczy legalnego pojazdu z nielegalnie cofniętym licznikiem.
    >
    > Żaden z was nie ogląda programów motoryzacyjnych a w nich starania
    > (prowokacje) dziennikarzy żeby ukarać oszustów sprzedających auta
    > z cofniętym licznikiem? Dlaczego się nie udawały?

    Bo np sprzedawca napisal "stan licznika" a nie "przebieg" :-)

    Albo "przeciez w Polsce kazde dziecko wie, ze licznik jest cofniety i
    nie mozna mu wierzyc".

    J.