  • Data: 2009-10-09 18:56:27
    Temat: Re: 5-cyfrowe numery tel. stacjonarnych w Polsce
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kjz7hv4fmrh.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...
    > 5-cyfrowe numery to nie wiem, ale w 1998 w Ostrołęce był jeszcze
    > (należący do prywatnego abonenta) numer 2122, (nie)sławny z pewnego
    > powodu. 8-)

    U mnie w Radomsku (SN 457) numery 4-cyfrowe byly niej wiecej do 1992 roku -
    wyjatkiem byl rejon (dosc rozlegly obszar wiosek - do 40 km w niektorych
    kierunkach) gdzie byly numery 5-cyfrowe na 1, osiagane lokalnie po wybraniu
    stosownej koncowki.
    Potem (po uruchominu centrali OCB) wprowadzono numeracje 5-cyfrowa . W
    listopadzie 1996 roku wprowadzono numeracje 6 dyfrowa, poprzez dodanie cyfry
    8 i jednoczesnie zlikwidowano SN 457 przylaczajac nas do SN 44.
    W nastepnym (bodajze) roku wprowadzono numeracje 7-cfrowa, dodajac cyfre 6 a
    dla niektorych numerow 7, jednoczesnie laczac SN 45 (Tomaszow Mazowiecki) z
    SN 44.

    Pozdrawiam
    SDD