eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody4x4 fakty i mityRe: 4x4 fakty i mity
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-m
    ail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 4x4 fakty i mity
    Date: Thu, 26 Jan 2012 12:52:54 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 17
    Message-ID: <jfreqm$2bqk$2@news2.ipartners.pl>
    References: <4f1e856f$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <jfmep0$atq$1@inews.gazeta.pl> <jfmftt$fe3$1@inews.gazeta.pl>
    <jfmkto$bjn$1@news2.ipartners.pl> <jfomtt$6qb$1@inews.gazeta.pl>
    <jfoqqc$18er$1@news2.ipartners.pl>
    <154mwak1r6jgq$.1m7jkydhmdtfq.dlg@40tude.net>
    <jfr4t3$27kp$1@news2.ipartners.pl> <jfr5ns$k0m$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1327578774 77652 157.25.157.219 (26 Jan 2012 11:52:54
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 26 Jan 2012 11:52:54 GMT
    In-Reply-To: <jfr5ns$k0m$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.25) Gecko/20111213
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.17
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2429143
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-01-26 10:17, J.F pisze:
    > Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości
    >> Błędnie założyłem że mówimy o dyferencjale na moście a nie centralnym.
    >> Tyle, że przy samym centralnym widzę to bardzo podobnie.
    >> W skręcie średnie promienie po których jadą osie różnią się, i jeśli zblokujemy
    >> centralny, to jedna oś kręci się "średnio za wolno", ew. druga "za szybko", czyli
    >> gdzieś nastąpi poślizg - ale występują identycznie ograniczenia na siły tarcia.
    >
    > Wystarcza tez roznie zuzyte opony i na prostym odcinku dojdzie do obciazen.

    No i pewnie takie obciążanie uwala szybko mechanizmy, ale nie jednokrotny skręt :)
    A że padnie w końcu przy którymś zakręcie, to "panie, jeden skręt i już po ośce" :)

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: