eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody4x4 fakty i mityRe: 4x4 fakty i mity
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
    rtners.pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 4x4 fakty i mity
    Date: Thu, 26 Jan 2012 10:03:30 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 28
    Message-ID: <jfr4t3$27kp$1@news2.ipartners.pl>
    References: <4f1e856f$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <jfmep0$atq$1@inews.gazeta.pl> <jfmftt$fe3$1@inews.gazeta.pl>
    <jfmkto$bjn$1@news2.ipartners.pl> <jfomtt$6qb$1@inews.gazeta.pl>
    <jfoqqc$18er$1@news2.ipartners.pl>
    <154mwak1r6jgq$.1m7jkydhmdtfq.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1327568611 73369 157.25.157.219 (26 Jan 2012 09:03:31
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 26 Jan 2012 09:03:31 GMT
    In-Reply-To: <154mwak1r6jgq$.1m7jkydhmdtfq.dlg@40tude.net>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.25) Gecko/20111213
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.17
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2429116
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-01-25 15:10, ...::QRT::... pisze:
    > Dnia Wed, 25 Jan 2012 12:59:08 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):
    >
    >> W dniu 2012-01-25 11:52, GR001 pisze:
    >>>>
    >>>> Naprawdę? Czemu? Przecież moment na ośce nie jest większy od tego, jaki
    >>>> występuje np.
    >>>> przy ruszaniu z poślizgiem opon. Rozumiem że jakby ktoś zapiął lock na
    >>>> stałe i tak
    >>>> jeździł, to może po pewnym czasie... ale żeby tak od jednego zakrętu?
    >>>
    >>> inne prędkości kątowe koła zewnętrznego i wewnętrznego...
    >>
    >> No właśnie że takie same - po zablokowaniu dyfra.
    >
    > takie same predkości kół to tylko przy zablokowaniu wszystkich
    > dyferencjałów.

    Błędnie założyłem że mówimy o dyferencjale na moście a nie centralnym.
    Tyle, że przy samym centralnym widzę to bardzo podobnie.
    W skręcie średnie promienie po których jadą osie różnią się, i jeśli zblokujemy
    centralny, to jedna oś kręci się "średnio za wolno", ew. druga "za szybko", czyli
    gdzieś nastąpi poślizg - ale występują identycznie ograniczenia na siły tarcia.

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: