  • Data: 2012-01-25 11:55:22
    Temat: Re: 4x4 fakty i mity
    Od: tippyland <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Sty, 11:31, "...::QRT::..." <n...@...mejla> wrote:

    > jak najbardziej standardowy/klasyczny napęd w terenówkach. Permanentny na
    > tył i dołączany przód bez dyferencjału centralnego.
    >
    > Ale nie zapominajmy o czymś takim jak np jimny.
    > Dzieki małej masie, małemu rozstawowi koł, sztywnym mostom to auto
    > doskonale sobie radzi w terenie.
    > Choć oczywiście "twardzieli" może nieco zrażać jego wygląd :D

    okey, zgodze sie. Jednakze pernamentny tyl i dolaczany przod wg. mnie
    sprawdza sie, jesli mamy czas i mozliwosci na zapiecie przodu np.
    upalanie w terenie. W przypadku Patrola jazda po czarnym (RWD) nie
    uchroni nas przed sliska jezdnia (deszcz, oblodzenie). Pajero ma
    swojego Super Selecta, ktory do pewnej predkosci ratuje tylek.