  • Data: 2010-11-15 14:55:59
    Temat: Re: 4x LED z jednego AAA
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.11.2010 23:18, Maciek pisze:

    > Tak ale w tej konkretnej latarce rezystor występuje tylko przy
    > ograniczonej, 30% jasności. Przy 100% baterie są połączone z diodą bez
    > żadnych ograniczeń.
    I za to sobie liczą tyle kasy? Ten układ nie jest "piękny w swojej
    prostocie" tylko prymitywny ;) (A ja od tygodnia powoli myślę, jak
    zrobić przetwornicę dla procesora i leda, żeby z 3 baterii (aku) zasilać
    3W diodę.)

    Teraz się nie dziwię, że aku nie zalecają - 4.8V na leda odparuje mu
    połączenia w ułamek sekundy.

    Michoo