  • 21. Data: 2010-02-11 15:21:10
    Temat: Re: 48 punktow karnych.
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Magic wrote:
    > Polecam międzynarodowe, jeśli jeszcze egzystuje, nabywało się toto w
    > PZMotcie. Gliniarz w Południowej Dakocie najpierw wybałuszył oczy,
    > następnie wykrztusił "Co to jest ???", po czym wybuchnał smiechem,
    > oddał i poprosił tylko "To może jedź już trochę wolniej".

    Polski policjant w Dakocie!

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 22. Data: 2010-02-11 15:41:14
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Polski policjant w Dakocie!

    A potem wybuchnal. Policjant mowiacy po polsku.

    Kurde, o takiej minie-pulapce to jeszcze nie slyszalem.

    KJ

  • 23. Data: 2010-02-11 21:05:23
    Od: Magic <m...@w...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > A potem wybuchnal. Policjant mowiacy po polsku.
    >
    > Kurde, o takiej minie-pulapce to jeszcze nie slyszalem.

    Też byłem zdziwiony. Ale przeżyłem, jakby ktoś nie zakumał.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 24. Data: 2010-02-12 09:22:33
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Marcin Gardeła napisał(a):

    > Polski policjant w Dakocie!

    To ten Dakota co kiedys tu pisywal??? Łehehehe :)))

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 25. Data: 2010-02-12 09:27:32
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"huck"
    a na takiej to Florydzie jak cie trzeci raz zlapia na speedingu to tracisz
    prawo jazdy bezterminowo

    Bo to dziki kraj - terminator za gubernatora robi - aligatory po hajlejach
    biegaja...

    Tytus z fabryki

    4380 (20090829) __________

  • 26. Data: 2010-02-12 10:23:33
    Od: fv <f...@c...com>

    Tytus z fabryki wrote:
> [...]
    > prawo jazdy bezterminowo
    >
    > Bo to dziki kraj - terminator za gubernatora robi - aligatory po hajlejach

    A tobie się Floryda z Kaliforniom nie pomerdała? Ale co prawda to prawda, Floryda
    dziki kraj i
    murzynów tam bijom. A i jeszcze narkotyki sprzedajom, widziałem w Miami Vice.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 27. Data: 2010-02-12 10:30:38
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "fv"
    A tobie się Floryda z Kaliforniom nie pomerdała?

    Jesu..ale plama :)

    Tytus z fabryki

    4380 (20090829) __________

  • 28. Data: 2010-02-12 11:12:03
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Jesu..ale plama :)

    Plame z siebie to umial robic ten drugi terminator, co nie jest
    gubernatorem.

    Chlopie, jakie Ty masz braki z kina akcji.
    Wez se na Avatara chociaz idz.

    KJ

  • 29. Data: 2010-02-12 12:17:06
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    Chlopie, jakie Ty masz braki z kina akcji.
    Wez se na Avatara chociaz idz.

    Bylem - jak bede duzy tez zostane awatarem...

    Tytus z fabryki

    4380 (20090829) __________

  • 30. Data: 2010-02-12 16:35:48
    Od: Arni <n...@s...org>

    W dniu 2010-02-12 12:12, KJ Siła Słów pisze:

    > Plame z siebie to umial robic ten drugi terminator, co nie jest
    > gubernatorem.
    >
    > Chlopie, jakie Ty masz braki z kina akcji.
    > Wez se na Avatara chociaz idz.

    a to jest kino akcji?? o kuźwa...

    --
    Arni Toruń