  • 11. Data: 2010-02-10 10:09:22
    Temat: Re: 48 punktow karnych.
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    <http://www.tvn24.pl/12690,1642425,0,1,rewolucja-now
    e-prawa-jazdy--
    instruktorzy-na-badania,wiadomosc.html>

    --
    Wiadro(SoldierAK)

  • 12. Data: 2010-02-10 11:09:42
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Sir Piernik pisze:

    > Czyli tak naprawde teraz mozesz "uzbierac" w ciagu roku 23 punkty,

    24. 24 możesz mieć, przy 25 oddajesz papier.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 13. Data: 2010-02-10 12:41:45
    Od: fv <f...@c...com>

    Koczis wrote:
    > Czy Ktos wie, czy to prawda ze chca wprowadzic 48 karnych zamiast obecnych 24,
    > bo to by bylo bardzo dobre :)

    Chciałem tylko zwrócić uwagę, że kara za przekroczenie tych 48 punktów zmienia się w
    stosunku do
    obecnej. W tej chwili należy ponownie zdać egzamin na prawo jazdy, tzn. nie traci się
    uprawnień
    tylko DOKUMENT.

    Po tej zmianie straci się UPRAWNIENIA. Czyli ponowny kurs i egzamin. Ale niestety
    połączy się to z
    dwuletnim okresem zaostrzonych norm dla początkujących kierowców, gdzie prawo jazdy
    traci się za 3
    wykroczenia (niezależnie od punktów).
    Czy wyobrażacie sobie przez 2 lata jeździć zgodnie z przepisami? Pomijając emocje,
    jest to często
    bardzo niebezpieczne.

    Próbują udupić kierowców ale tak żeby się z tego cieszyli, co działa jak widać. Jak
    bym się tak nie
    cieszył, bo jak to prawo wejdzie to niektórzy na prawdę będą mieć problemy.

    --
    fv
    na razie 0 pkt przez 3 lata na moto

  • 14. Data: 2010-02-10 13:15:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 10 Lut, 12:09, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > 24. 24 możesz mieć, przy 25 oddajesz papier.

    Plastik.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2010-02-10 13:18:46
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    AZ pisze:

    > Plastik.

    papier zatopiony w plastik.

  • 16. Data: 2010-02-10 15:27:25
    Od: Quantifier <q...@g...com>

    cinews:095f.00000093.4b711b0a@newsgate.onet.pl...

    m-tylko-z-prawem-j...

    > ta ale nie zeruja ci sie co roku
    Dalej zerują się po roku.

    > wiec zbierasz i zbierasz a jak uzbierasz to
    > masz problem - szkolenie zerujace. jak zrobisz drugie 48
    Nie drugie 48 tylko drugie 24. 48 w sumie.

    > w ciagu pieciu lat
    > od takiego szkolenia to tracisz prawko

    Pozdrawiam, Jan

  • 17. Data: 2010-02-11 14:26:51
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    co siem stresujecie
    jeszcze tak nie było zeby jakos nie było ...:-)
    cywilizacja napiera i tyle ..
    na razie to generalnie i tak jest niezle....
    som kraje gdzie OC na moto jestdrozsze niz na samochód ...
    a na takiej to Florydzie jak cie trzeci raz zlapia na speedingu to tracisz
    prawo jazdy bezterminowo
    huck

  • 18. Data: 2010-02-11 14:28:51
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    huck pisze:

    > a na takiej to Florydzie jak cie trzeci raz zlapia na speedingu to tracisz
    > prawo jazdy bezterminowo
    > huck

    Polskie PJ tez moga zabrac ?

    KJ

  • 19. Data: 2010-02-11 14:33:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 10 Lut, 14:18, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > papier zatopiony w plastik.

    No powiedzmy...

    ;-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2010-02-11 14:39:38
    Od: Magic <m...@w...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Polskie PJ tez moga zabrac ?

    Polecam międzynarodowe, jeśli jeszcze egzystuje, nabywało się toto w
    PZMotcie. Gliniarz w Południowej Dakocie najpierw wybałuszył oczy,
    następnie wykrztusił "Co to jest ???", po czym wybuchnał smiechem, oddał
    i poprosił tylko "To może jedź już trochę wolniej".

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj