  • Data: 2009-03-28 01:41:07
    Temat: Re: 42" - co kupić ?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 09:14:31 +0100, VSS napisał(a):
    > w przyszłości chcę podłączyć N albo coś innego z HD. lubie discovery
    > poodglądąc więc chiałbym w dobrej jakości.

    Weźmy takiego 42-calowca hd-ready z rozdzielczością 1024x768.
    Szerokość to jakieś 120cm, z tego 10cm na ramkę czyli mamy 110cm ekranu.
    110/1024 =~ 0.11cm. Ta sama plazma full-HD daje nam ok. 0,06cm szerokości
    pixela.
    Leżysz sobie wygodnie w łóżku, które ma pewnie ze 2m długości. Łóżko nie
    jest przystawione do ściany, pewnie jest jeszcze przynajmniej 1m na
    przejście. pytanie za 100 punktów: rozróżnisz z 3m obraz zbudowany z pixeli
    1.1mm od takiego zbudowanego z 0.6mm?

    > asus pociagnie swobodnie tę rozdzielczość.

    Wyświetli ją, gorzej z renderowaniem filmu w takiej rozdzielczości :)

    > dekoder mpeg4 nie jest dla mnie warunkiem zakupu. mozesz polecić te z serii
    > x10 ??

    Mam od kilku dni i jestem zadowolony - obraz SD wygląda bardzo dobrze (mam
    tylko analogową kablówkę). Ale to mój pierwszy plaszczak, więc opinia
    niezbyt miarodajna...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944