  • Data: 2009-03-31 20:58:50
    Temat: Re: 42" - co kupić ?
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Ziew. Do czego jeszcze mam nie używać tv? Bo że do oglądania kanału
    > muzycznego non stop to już wiem, więc jak ktoś ma nastoletnią siksę w domu,
    > to plazma odpada. A filmy z trójkątem mogę? mogę? Aha raz z trójkątem,
    > raz z kółeczkiem ;) ekstra. A tvn24/24h? - no tak trudno, scroli nie
    > lubi. Pulpit windows - ech ten guzik start stale w tym samym miejscu.
    > Aha broń boże nie na full jasność!

    Właśnie tak, dla przeciętnych ludzi oglądających w przeciętny sposób
    telewizję. Wtedy przy stosunkowo niewielkiej cenie zapewni jasność
    nieosiągalną dla telewizorów LCD z tej samej półki cenowej. Dla pół
    mózgowców oglądających po 12 godzin na dobę MTV albo Eurosport są
    telewizory LCD.

    Pewne ograniczenia wynikające z technologii plazmowej są znane od lat i
    wymagają świadomej decyzji przy zakupie. Poza tym podejrzewam że jedynym
    telewizorem z wypalonym logo jaki widziałeś jest ten w pubie a liczba
    mnoga w Twoim poście to łagodnie określając licentia poetica. Ja jakoś
    do tej pory nigdy nie widziałem wypalonych plazm a jedyne wypalone
    ekrany widziałem w banku w którym pracowałem.

    Twoja krytyka jest równie celna jak krytyka projektora, że przy
    oglądaniu telewizji jedynie przez 10 godzin dziennie lampa wartości
    połowy ceny sprzętu wystarcza na niecały rok. A przecież projektor
    telewizyjny służy do oglądania telewizji - no bo niby do czego innego?

    Co do paska Start w Windowsie pozwalam sobie zauważyć że nie ma w handlu
    monitorów plazmowych do zastosowań domowych więc przykład nie trafiony.