  • 1. Data: 2011-10-19 09:14:12
    Temat: 40-50 zl na telewizje - co wybrac
    Od: m...@...pl

    Witam,

    trzeba wybrac jakas oferte na tv. Kablowka odpada, bo UPC chce 60 zl i
    tylko jest w analogu. Byla TNK SD ale sie skonczyla (jest tuner)

    Potrzeba:

    - podstawowe polskie
    - tvn24
    - bez sportu
    - bez programow dla dzieci
    - moze jakies Discovery/National
    - no i zeby to troche w HDTV.
    - moze z nagrywarka PVR

    - polsat cyfrowy - umowa na 36 miesiecy troche dlugawa (z czego 29
    platnych)
    - cyfra+: mozna byloby na 2 tv (nawet z babcia za sciana)
    - telewizja n - nie wiadomo co z nia bedzeie, bo sie ma sprzedawac

    - telewizja z TP: nie ma neostrady
    - telewizja Dialog: nie ma Dialogu

    Mozecie cos poradzic (oprocz tego, zeby poczekac do promocji
    swiatecznych, albo jak bedzie juz cos wiadomo co z telewizja n ??)

  • 2. Data: 2011-10-19 09:17:54
    Temat: Re: 40-50 zl na telewizje - co wybrac
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-10-19 11:14, m...@...pl pisze:

> [...]
    >
    > Mozecie cos poradzic (oprocz tego, zeby poczekac do promocji
    > swiatecznych, albo jak bedzie juz cos wiadomo co z telewizja n ??)

    A co ma być?
    co najwyżej zmieni się wlaściciel.
    ery też nie ma, a telefony działają.
    do tych wymagać n wypada zdecydowanie najlepiej.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 3. Data: 2011-10-19 09:22:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 19 Oct 2011 11:17:54 +0200, pawell32 napisał(a):

    > A co ma być?
    > co najwyżej zmieni się wlaściciel.

    Jak będzie nieodpowiedni, to zaora jak Wizję TV
    A niestety się na to zanosi, brrrrr

    Być może nawet nie będzie mial innego wyjścia - ludzie nie po to szli do
    enki, żeby mieć cyfrę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2011-10-19 15:53:09
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 19-10-2011 11:22, Waldek Godel pisze:

    > Jak będzie nieodpowiedni, to zaora jak Wizję TV
    > A niestety się na to zanosi, brrrrr

    zanosi to sie buty do szewca. na razie to raz slychac ze time warner a
    raz ze vivendi. nie ma co siac paniki, poczekamy zobaczymy.

  • 5. Data: 2011-10-19 16:14:48
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 19.10.2011 17:53, K pisze:

    > zanosi to sie buty do szewca. na razie to raz slychac ze time warner a
    > raz ze vivendi. nie ma co siac paniki, poczekamy zobaczymy.
    nawet jeśli pytający podpisze umowę z nką to dostanie tuner na wynajem,
    i jakąś tam ofertę programową - niezmienną. Znowu pomarudzę, ale w
    zeszłym roku za 48zł oferowano wszystkie (nie ekstra płatne) kanały. Być
    może ktoś ma tą ofertę i chce zrezygnować. Warto by było na jego konto
    (lub scedować) przedłużyć.

    ToMasz

  • 6. Data: 2011-10-19 17:11:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 19 Oct 2011 17:53:09 +0200, K napisał(a):

    > zanosi to sie buty do szewca. na razie to raz slychac ze time warner a
    > raz ze vivendi. nie ma co siac paniki, poczekamy zobaczymy.

    Ma być jedno i drugie - TW chce TVN, Vivendi chce enkę.

  • 7. Data: 2011-10-19 21:31:13
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <m...@...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Mozecie cos poradzic (oprocz tego, zeby poczekac do promocji
    > swiatecznych, albo jak bedzie juz cos wiadomo co z telewizja n ??)

    ja mam Vectre czyli dawna Telewizje Slaska
    razem z netem place 55 PLN a bez netu chyba jakies 49
    sporo programow

    a co do Cyfrowego Polsatu to sie dawno nie orientowalem ale.....powinni miec
    tez opcje na 24 miesiace

  • 8. Data: 2011-10-20 22:54:01
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 19-10-2011 18:14, ToMasz pisze:

> [...]
    > zeszłym roku za 48zł oferowano wszystkie (nie ekstra płatne) kanały. Być
    > może ktoś ma tą ofertę i chce zrezygnować. Warto by było na jego konto

    ale w zeszlym roku... moj stary 15 lat temu mial filmnet w pakiecie w
    blokowej tvsat. ja ktos chce podpisac umowe to niech podpisuje umowe
    teraz bo nigdy nie trafi na najlpesza okazje/promocje.

  • 9. Data: 2011-10-30 11:53:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Jak będzie nieodpowiedni, to zaora jak Wizję TV
    > A niestety się na to zanosi, brrrrr
    >
    > Być może nawet nie będzie mial innego wyjścia - ludzie nie po to szli do
    > enki, żeby mieć cyfrę.

    Poniewaz ludzie majacy enke nie beda chcieli cyfry, to gdy cyfra kupi enke,
    to zakmnie cyfre - ciekawa strategia biznesowa, musialby ja wymyslic jakis
    obrazony przedszkolak.