eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;) › Re: 4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego
    scenariusza ;)
    Date: Fri, 27 Jan 2012 02:30:34 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 41
    Message-ID: <10xnbffkr361a.l14nplghfr70$.dlg@40tude.net>
    References: <jfpmov$5jl$1@node2.news.atman.pl>
    <pofrl52t4imi$.1nryo06d87gnt$.dlg@40tude.net>
    <4f207700$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <2jzebucvuu5h$.4zjxf8s8zues$.dlg@40tude.net>
    <jfptfp$csn$2@node2.news.atman.pl>
    <1n9slrilvgc4j.439yb8cy1mxa$.dlg@40tude.net>
    <1gvz0h8qg5mev.10qox5vcmpxwp$.dlg@40tude.net>
    <ri1ywp3w5hnz$.zvlsezzjih6o$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <8...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1327627830 9502 82.143.187.50 (27 Jan 2012 01:30:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Jan 2012 01:30:30 +0000 (UTC)
    X-User: jjll
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2429309
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 27 Jan 2012 01:59:18 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    > On Fri, 27 Jan 2012 01:23:08 +0100, J.F. wrote:
    >>> No to jest nas dwoch zdziwionych :) Silnik i uklad przeniesienie napedu
    >>> jest pelen ruchomych czesci i to metalowych... Radar reagujacy na wiatrak
    >>> nigdy nie dalby wiarygodnego odczytu.
    >>
    >> Ruchome czesci silnika sa dobrze schowane. Mniej wiecej tak jak ten wiatrak
    >> za chlodnica. Ale przed chlodnica moze byc jakis drugi, metalowy.
    >
    > Takich wiatraków to ja chyba nie widziałem w żadnym samochodzie.
    > A na pewno nie w Omedze którą mierzyli na postoju na filmie z YT - tam jest
    > plastikowy za dwiema warstwami chłodnic.

    Na pewno nie w omedze ?
    http://allegro.pl/opel-omega-b-fl-c-chlodnica-wentyl
    ator-komplet-i2027432784.html

    Co prawda wyglada na plastik ...

    >> Ewentualnie zmierzono wibracje calego samochodu.
    > Pomiar trwa ponoć 0.17s, czyli za długo żeby drgnięcie mogło wypaczyć
    > wynik.

    Ja nie o pojedynczym, ale jesli radar sie kalibruje kamertonem, to moze i
    wibracje maski moga dac wskazanie .. co prawda troche nie ten rzad
    czestotliwosci.

    > Chociaż ciekawe jak wygląda spektrum dudnienia sygnału odbitego od
    > samochodu w typowych warunkach.
    > Bo może się okazać że jest dość szerokie, a próbek niewiele (częstotliwość
    > dudnienia dla 24.15GHz i 100km/h to 4472Hz, co przy czasie 0.17s daje 760
    > okresów - a to przy założeniu że przez całe 0.17s radar próbkuje).

    Ja bym tam raczej tak dobral czas pomiaru, zeby dostac np 100 okresow, albo
    1000, albo choc 400 czy 800. Czas nadawania musialby byc troche wiekszy.
    Ale tam chyba faktycznie ambitna analize dali.

    http://download.anacron.pl/iskra_instrukcja_img.pdf

    Wrecz pisza ze izoluja najszybszy sygnal z wielu

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: