eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;) › Re: 4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;)
  • Data: 2012-01-26 12:05:42
    Temat: Re: 4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;)
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-26 10:30, J.F pisze:

    > 1.2mld to jest niecale 100zl na pojazd. Albo zakladajac ze
    > funkcjonariuszy drogowki jest 10 tys i maja 200 dni sluzby rocznie - 600
    > zl dziennie.

    myślę że słowo-klucz to wpływy do budżetu. Nie każdy płaci mandaty, nie
    każdego się znajdzie (bo przecież jak powiesz że twoim autem kierował
    abdullah z Niemiec albo polak którego aktualnie nie ma w kraju to muszą
    go znaleźć i musi się podpisać pod tym że to faktycznie on...

    > Tym niemniej ... czas na antyradar :-)
    > A moze od razu jammer, skoro te iskry takie wrazliwe :-)

    znam kogoś kto sobie chwali jakiś sprzęt który kupił za ok 2000zł, ja
    miałem za 1/6 tej sumy i leży teraz w domu i się kurzy
    co do jammera - czekam na potwierdzenie że to działa....

    Lukasz